تذکر نمایندگان درمورداستفاده از دستگاه‌های چینی درمراکز فنی

پرشین خودرو: نمایندگان تهران و اسد آباد در تذکری به وزیر کشور عنوان کردند چرا مراکز معاینه فنی خودروها اجبار می‌کنند که از دستگاه‌های معاینه چینی استفاده کنند؟ در حالیکه دستگاه‌های تولید داخل در این‌باره با کیفیت‌تر عمل می‌کنند.

به گزارش  پرشین خودرو،  تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (31 مرداد 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سیده فاطمه حسینی و سیده حمید زرآبادی نمایندگان تهران و قزوین به وزیر اقتصاد ضرورت اقدام مؤثر در خصوص برخورد جدی با نگاه جنسیتی برخی از بانک‌ها درباره تعهد همسر یا پدر جهت پرداخت اقساط زن یا فرزند دختر را متذکر شدند.

محسن علیجانی، ابوالفضل سروش و اکبر رنجبرزاده نمایندگان تهران و اسد آباد در تذکری به وزیر کشور عنوان کردند چرا مراکز معاینه فنی خودروها اجبار می‌کنند که از دستگاه‌های معاینه چینی استفاده کنند؟ در حالیکه دستگاه‌های تولید داخل در این‌باره با کیفیت‌تر عمل می‌کنند.

علی کُرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که چرا با اشرار مسلح و مخلان امنیت استان سیستان و بلوچستان برخورد قاطع صورت نمی‌گیرد و چرا شورای تأمین استان تمهیدات امنیتی را اتخاذ نمی‌کند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در تذکری به وزرای امور خارجه و کشاورزی خواستار حل مشکل صادرات محصولات کشاورزی صیفی‌کاران از مرز مهران به کشور عراق شد.

 

کد خبر 78958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha