کد خبر 78977
۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

پرشین خودرو: مجله فوربز به رسم هر سال فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا را منتشر کرد و نکته قابل توجه اینجا است که سه ستاره سینمای هند جزو ده بازیگر پردرآمد سال گذشته قرار گرفته اند.

به گزارش«پرشین خودرو»، مجله فوربز به رسم هر سال فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا را منتشر کرد و نکته قابل توجه اینجا است که سه ستاره سینمای هند جزو ده بازیگر پردرآمد سال گذشته قرار گرفته اند.

 
پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا


شاهرخ خان هشتمین بازیگر پردرآمد دنیا، آکشی کمار نهم و سلمان خان دهمین بازیگر پردرآمد دنیا در سال گذشته به شمار می‌روند. به ترتیب شاهرخ خان ۳۸ میلیون دلار، سلمان خان ۳۷ میلیون دلار و آکشی کمار ۳۵٫۵ میلیون دلار درآمد داشته اند.

با وجود حضور چشمگیر هندی‌ها دراین فهرست، عامرخان که با «دانگال» سال گذشته و اوایل امسال توانست خیلی از رکوردها در بالیوود و حتی در سطح سینمای جهان  را جابه‌جا کند نامش در فهرست نیست که جای شگفتی دارد.

مارک والبرگ با ۶۸ میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر دوازده ماه گذشته شده که تقریبا ۷۹ درصد بیشتر از شاهرخ خان درآمد داشته. دواین جانسن با ۶۵ میلیون دلار رتبه دوم دارد. وین دیزل، آدام سندلر،  و جکی چان رتبه های بعدی را دارند و ستارگانی چون رابرت داونی جونیور و تام کروز در مقام ششم و هفتم قرار گرفته اند.

شاید دیدن آیرن‌من یا ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» و «ماموریت غیرممکن» در این فهرست چندان دور از ذهن نباشد اما صدرنشینی مارک والبرگ و دستمزدهای بالای ستارگان بالیوودی قطعا کمی غافلگیرکننده است.

فوربز در روزهای گذشته فهرست پردرآمدترین بازیگران زن را هم منتشر کرده بود که اما استون، برنده جایزه اسکار ۲۰۱۷ برای «لالا لند» با ۲۶ میلیون دلار در رتبه اول آن فهرست قرار داشت

 

 

منبع: برترین ها

 

کد خبر 78977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha