فروش هیوندای آی10 و آی20 با مدل های پرداخت متنوع آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای فروش محصولات تازه وارد خود یعنی هیوندای I10 و I20 شرایط جدید فروش اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بر این اساس شما برای خرید هیوندای i10 می توانید با پرداخت 72 میلیون و 150 هزار تومان این خودرو را نقدا خریداری کرده و یک ماه پس از ثبت نام از سواری با این خودروی زیبا لذت ببرید.

البته کرمان موتوری ها شرایط فروش اقساطی را نیز برای این خودرو معرفی کرده اند که بر این اساس شما با انتخاب یکی از 2 پیش پرداخت 25 میلیون و 100 هزار تومان و یا 35 میلیون و 100 هزار تومان می توانید ثبت نام خود را انجام داده و مابقی هزینه این خرید را در اقساط 12، 24 و 36 ماهه واریز نمایید.

تحویل خودروی هیوندای ای 10 که به صورت قسطی خریداری کرده اید نیز یک ماه پس از ثبت نام انجام می شود.

هیوندای i20:

دومین خودرو هیوندای i20  است که با قیمت قطعی 93 میلیون و 50 هزار تومان عرضه شده است و شما در اولین مدل خرید می توانید با پرداخت کل این مبلغ، خودروی خود را پس از یک ماه تحویل بگیرید.

کرمان موتوری ها برای فروش این خودرو مدل پرداخت 2، 3 و 4 مرحله ای را نیز در نظر گرفته اند که شما با انتخاب هر کدام از این 3 مدل می توانید از خرید خودروی با کیفیت و زیبای هیوندای i20 لذت ببرید.

در مدل پرداخت 2 مرحله ای پیش پرداخت شما 40 میلیون تومان خواهد بود و در مدل های پرداخت 3 و 4 مرحله ای واریز اولیه برای شما به ترتیب 20 و 15 میلیون در نظر گرفته شده است که البته پرداخت های بعدی آن در ماه های مهر و آبان صورت خواهد گرفت.

زمان تحویل خودروهای خریداری شده آذر و دی ماه 96 اعلام شده است و خریداران می توانند از سود مشارکت 18 تا 20 درصدی این خرید نیز بهره مند شوند.

علاقمندان به منظور کشب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

کد خبر 78997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha