کد خبر 79075
۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
رونمایی از اژدها در توکیو

پرشین خودرو: خبرهای غیررسمی و تایید نشده از رونمایی همزمان دو رقیب دیگر سوپرا یعنی نیسان 390 زد و مزدا آر.ایکس9 خبر می‌دهد. خودروهایی ژاپنی و مشهور که در صورت عرضه به بازار به شدت رقابت را در کلاس کوپه های اسپورت و ارزان شهری افزایش می‌دهند

به گزارش پرشین خودرو، سوپرا بعد از کلی شایعه، تایید، تکذیب و تصاویر جاسوسی، سرانجام ابتدای سال 2019 به بازار خواهد آمد. خبرهای تاییدشده از تجهیز از این خودروی اسپورت و نوستالژیک ژاپنی به موتوری 6سیلندر، توربو و 400 اسب بخاری است تا سوپرا به لطف استفاده از پلتفورم مشترک با ب.ام.و زد4 و یک طراحی بدنه فوق‌العاده، به اژدهایی خونخوار در بازار کوپه‌های اسپورتی تبدیل شود.

رونمایی از اژدها در توکیو 
 
 این خودرو قرار است همچنان سنت‌های قدیمی خود را حفظ کرده و به یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی، موتوری 3.5 لیتری و نیز باله بزرگ عقب مجهز است. این خودرو که در بخش سیستم تعلیق با کمک بخش مهندسی ام پاور شرکت ب.ام.و تولید شده، به گفته مقامات تویوتا در سطح بالایی از عملکرد و پایداری بوده و به خوبی سوپرا را برای نیازهای مختلف اسپورتی و حتی مسابقه‌ای یاری می‌کند.

رونمایی از اژدها در توکیو 

آنگونه که خبرگزاری‌های اقتصادی و خودرویی گزارش داده‌اند، سوپرای جدید به احتمال فراوان در نمایشگاه خودرو توکیو که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد، به بازدیدکنندگان معرفی شده و تا پایان 2018 نیز در ژاپن به خریداران تحویل می‌شود. در عین حال خبرهای غیررسمی و تایید نشده از رونمایی همزمان دو رقیب دیگر سوپرا یعنی نیسان 390 زد و مزدا آر.ایکس9 خبر می‌دهد. خودروهایی ژاپنی و مشهور که در صورت عرضه به بازار به شدت رقابت را در کلاس کوپه های اسپورت و ارزان شهری افزایش می‌دهند. در پایان گزارش می توانید به همراه تصاویر نسل جدید تویوتا سوپرا، تصاویری از کانسپت FT-1 که نمونه مفهومی سوپرا به شمار می‌آید و نیز چند عکس از نسل قبلی این کوپه محبوب ژاپنی را ببینید.

 

کد خبر 79075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha