قطار مسافری زاهدان- اصفهان همزمان راه اندازی می شود

پرشین خودرو: معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار مسافری زاهدان- اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، میر حسن موسوی روز شنبه افزود: طبق برنامه قطار زاهدان - اصفهان چهارشنبه هشتم شهریور 96 همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود و سیر خود را در این مسیر آغاز می کند.
وی افزود: این قطار دارای واگن های چهار تخته درجه یک بوده و در حال حاضر هفته ای یکبار در این مسیر رفت و آمد خواهد کرد و در مسیر خود پس از حرکت از زاهدان از شهرهای کرمان و یزد عبور می کندکه برای مردم ساکن در این شهرها نیز سهمیه خاصی پیش بینی شده است .
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در صورت استقبال هموطنان از قطار مسافری زاهدان – اصفهان تعداد سیر آن در هفته افزایش پیدا خواهد کرد.
موسوی اظهارداشت: متقاضیان سفر با قطار زاهدان - کرمان - یزد - اصفهان و بالعکس از امروز ( چهارم شهریور) می توانند با مراجعه به مراکز فروش مجاز بلیت قطار و یا سایت راه آهن نسبت به خرید بلیت های مورد نیاز خود اقدام کنند.
هفته دولت ازدوم تا هشتم شهریور است، این هفته به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
طبق برنامه ششم توسعه قرار است در پایان این برنامه سهم حمل و نقل ریلی کشور در جابجایی بار در کشور به 30 درصد و حمل مسافربه 20 درصد افزایش یابد.

کد خبر 79132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha