کد خبر 79142
۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

پرشین خودرو: آخرین برنامه تلویزیونی دورهمی با حضور احسان خواجه امیری به روی آنتن رفت.

به گزارش«پرشین خودرو»، شب گذشته آخرین برنامه تلویزیونی دورهمی با حضور احسان خواجه امیری و به کارگردانی مهران مدیری، به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

مدیری ابتدای برنامه با پرداختن به موضوع دورهمی گفت: موضوع امشب خود ما هستیم، یعنی دورهمی، ببخشید اگر در این برنامه‌ها نتوانستیم همه شما را راضی نگه داریم، تا جایی که شد سعی کردم، هر کاری که انجام دادم، سبیل زدم، مو تراشیدم، ایستاده و یا نشسته گفتگو کردم، به ما خورده گرفتند، ببخشید خیلی اذیت شدید، سعی می‌کنم در آینده بیشتر رعایت کنم، شما به بزرگی خودتان ببخشید.

سپس مدیری از تماشاگران دورهمی برای حضور به روی صحنه دعوت کرد و درباره ریتم این برنامه تلویزیونی‌گفت: دورهمی در ۱۵۶ قسمت و ۱۵۶ موضوع و نزدیک به ۲۰۰ مهمان به روی آنتن رفت که این افت و خیزها در برنامه طبیعی است.

مدیری در آخرین برنامه دورهمی به جای آنکه هدیه حامی مالی برنامه را به تماشاگران بدهد، قول سلفی با حضار به روی صحنه آمده را داد و در پاسخ ابراز دلتنگی یکی از تماشاگران درباره سریال‌ سازی خود بیان کرد: سریال‌سازی خیلی سخت است و الان اصلأ توان ندارم، خودم خیلی دوست دارم اما اگر عمری بود به سمت سینما می‌روم و ساخت چنین برنامه‌‌هایی که سبک‌تر است را ادامه می‌دهم.

همچنین مجری برنامه تلویزیونی دورهمی ضمن تشکر از همه عوامل به حضور بعضی از رانندگان تاکسی و آژانس اشاره کرد که شب‌های بسیاری مهمان دورهمی بودند.

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ به عنوان آخرین مهمان برنامه دورهمی پیش از گفتگو با مدیری، یکی از قطعات موسیقی خود را اجرا کرد .

وی خطاب به مدیری (با خنده) عنوان کرد: نسل من با شما زندگی کردیم و همه خاطرات کودکی و نوجوانیم با شما رقم خورد.

مدیری با اشاره به ابهامات مطرح شده درباره برنامه دورهمی، توضیح داد: یکی از بزرگ‌ترین ابهامات تماشاگران، گوشی‌ بود که در گوش من است که حرف و حدیث پشت آن زیاد بود، به طور کلی ابهامات در این برنامه زیاد بود مثل صدای انواع و اقسام حیوانات که در لوکیشن‌ من زندگی می‌کنند مانند آن گربه که از ابتدای تولید اینجا بود، انواع پرندگان و ...

مجری برنامه تلویزیونی دورهمی با بیان اینکه در طول این یک سال و نیم، میزان قابل توجهی اشتغال‌زایی داشتیم، گفت: در طی این ۱۵۶ قسمت، با حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر در ۱۲ هزار دقیقه‌ ضبط کردیم.

همچنین پس از آن، در آخرین قسمت نمایش‌های دورهمی سیامک انصاری، سروش جمشیدی و مه‌لقا باقری با مدیری خداحافظی کردند.

وی افزود: یکی از چیزهای که برای دورهمی دلم تنگ می‌شود، بد و بیراهی است که دوستان، درباره هر چیز و یا گروه صنفی حرف می‌زدیم، می‌گفتند.

کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی خاطرنشان کرد: دورهمی هم مثل هر برنامه دیگر در جهان پر از نقاط ضعف و قدرت بوده، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سرشار از فرهنگ‌های مختلف است، مهم این است که همه بداند چیزی که پشت این فکر بوده سالم‌سازی فضای روانی است که حال مردم در ساعاتی بهتر شود و به همه مردم و مسئولان می‌گویم که اگر چیزی گفته شده، حرف و یا جناح‌بندی سیاسی پشت آن نبوده و به خاطر مردم رقم خورده است.

مدیری در پایان با بیان اینکه دورهمی ظاهراً یک برنامه کمدی بود، اما اشک ما را کم درنیاورد، از ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی گفت و ابراز داشت: امیدوارم که روزی با برنامه جذاب‌تر برگردیم و بهتر از این باشیم.

 

 

منبع: جام جم

کد خبر 79142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha