بازگشایی سومین نمایندگی پرشیاخودرو با جدیدترین استانداردهای ب.ام.و آلمان

پرشین خودرو: عصر روز گذشته، مراسم بازگشایی نمایندگی شماره3 پرشیا خودرو، در محل این نمایندگی برگزار شد.

یه گزارش پرشین خودرو، به دنبال برنامه‌های پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات ب.ام.و در ایران برای توسعه فعالیت‌های خود، نمایندگی مجاز شماره 3 پرشیا خودرو (ابوالحسنی) که دارای شوروم مستقل فروش است، با جدیدترین استانداردهای ب ام و آلمان در شمال تهران بازگشایی شد.
مراسم بازگشایی این نمایندگی واقع در خیابان شریعتی پایین‌تر از پل صدر، با حضور مدیران ارشد شركت پرشیا خودرو و تنی چند از چهره‌های مردمی و محبوب و مهمانان مدعو صورت گرفت.
با توجه به موقعیت محلی استراتژیک و امکانات وسیع این نمایندگی، آخرین استانداردهای الزامی کمپانی ب ام و توسط شرکت پرشیا خودرو در این نمایندگی پیاده‌سازی شده است.
این نمایندگی كه پیش از این در خیابان ولیعصر تهران مشغول به فعالیت بوده از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار است، پس از مدتی مجدداً فعالیت خود را در محل جدید،‌ بهتر از قبل شروع كرده است.
شایان‌ذکر است در حال حاضر شبکه فروش و خدمات پس از فروش پرشیا خودرو با بیش از 18 نمایندگی با راهبری افراد با سابقه این حوزه، مشغول ارائه خدمات به مشتریان سراسر کشور است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات از آدرس و بازدید از تصاویر این افتتاحیه به درگاه اینترنتی شركت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir مراجعه فرمایند.

کد خبر 79188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha