تیبا از خریداران نمره قبولی گرفت+جدول

پرشین خودرو: درجدیدترین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران که در مورد میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودرو های سواری در سال 95 منتشر شده است 6 دسته قیمتی مورد برررسی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، در میان تمام خودروهای سواری و در تمام دسته های قیمتی خودروهای تیبا، پارس تندر،چانگان Cs35، کیا پیکانتو، هیوندای ولستر و بی ام و 730 بالاترین میزان رضایت را به خود اختصاص داده اند.

بیش از 27 هزار نفر در این گزارش مورد بررسی و سوال قرار گرفته اند و در مجموع 114 خودروی سواری در این بررسی حضور داشته اند.

بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مجموع سطح رضایت مشتریان از سواری های موجود در کشور نسبت به سال 94 با 23 درصد رشد به عدد 674 رسیده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرده است که خریداران خودرو از گری مارکت ها و برند نیسان که توسط شرکت جهان نوین آریا به دلیل عدم همکاری نامبردگان با مجموعه ISQI در بررسی رضایت مشتریان قرار نگرفته اند.

بر اساس این گزارش، تنها 18 خودرو از مجموع 114 خودروی بررسی شده توانسته اند به اهداف تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دست یابند اما 75 درصد تولیدات دسته قیمتی کمتر از 75 میلیون تومان با رشد کیفیت و رضایت همراه بودند.

 

 

کد خبر 79228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha