فروش هاچ بک تیبا 2 با شرایط ویژه آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی سایپا برای فروش تیبا 2 شرایط نقد و اعتباری ویژه ای را کلید زد.

به گزارش پرشین خودرو، بر این اساس شما می توانید با پرداخت مبلغ 27 میلیون و 175 هزار تومان خرید نقدی خود را انجام داده و خودروی خود را با کمترین زمان انتظار دریافت نمایید.

رنگ های در دسترس برای تیبا سفید، نوکمدادی متالیک، مشکی متالیک، آبی روشن متالیک، قهوه ای تیره متالیک، قرمز تیره متالیک، اطلسی متالیک و مسی تیره متالیک است و شما می توانید یکی از این رنگ ها را بدون پرداخت اضافی انتخاب کنید.

فروش فوری – اعتباری:

شما برای خرید اعتباری تیبا 2 می توانید با 3 پیش پرداخت ثبت نام خود را انجام دهید. اگر پیش پرداخت 15 میلیون و 175 هزار تومان را انتخاب بفرمایید تسهیلات سایپا برای شما 12 میلیون تومان خواهد بود.

بازپرداخت این تسهیلات می تواند در 12 و یا 15 ماه اتفاق بیفتد. نرخ سود تسهیلات 12 درصد است.

در صورتیکه مبلغ پرداختی شما 13 میلیون و 175 هزار تومان باشد میزان تسهیلات پرداختی به شما 14 میلیون تومان خواهد بود و بازپرداخت برای شما 12، 15 و 24 ماهه خواهد بود.

اما شما یک انتخاب دیگر هم دارید و می توانید با پیش پرداخت 11 میلیون و 175 هزار تومان ثبت نام کرده و از تسهیلات 16 میلیون تومانی بهره مند شوید.

شما می توانید این تسهیلات 16 میلیونی را 12، 15 و24 ماهه تسویه نمایید.

پیش فروش نقدی:

سایپایی ها برای تیبا 2 مدل پیش فروش نقدی در نظر گرفته اند که بر اساس آن شما می توانید در زمان ثبت نام تنها 7 میلیون تومان پرداخت کرده و مابقی هزینه این خرید را در زمان صدور دعوتنامه واریز فرمایید.

سود مشارکت برای این خرید 18 درصد و سود انصراف نیز 15 درصد اعلام شده و خریداران می توانند در مهر، آبان و آذر 96 خودروی خود را تحویل بگیرند.

پیش فروش اعتباری:

اما شما می توانید برای پیش خرید تیبا 2 از مدل اعتباری نیز بهره مند شوید بدین معنی که تنها کافی است 6 یا 7 میلیون تومان به حساب سایپایی ها واریز کرده و تسهیلات 12، 14 و 16 میلیون تومان تسهیلات دریافت فرمایید.

زمان بازگشت این تسهیلات 12، 15 و 24 ماهه بوده و خریداران می توانند خودروی خود را در آبان، آذر و دی ماه 96 دریافت کنند.

 

 

 

 

کد خبر 79248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha