کد خبر 79267
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
پورشه کاین 2018 معرفی می شود

پرشین خودرو: پس از انتشار چندین تصاویر جاسوسی در نهایت کمپانی پورشه قصد دارد مدل 2018 شاسی بلند فول سایز خود کاین را در 29 آگوست رونمایی کند. این رونمایی در کارخانه اشتوتگارت-Zuffenhausen پورشه انجام می گیرد و کاین 2018 رسما رونمایی می شود. رویداد به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، پورشه طرح تیزری از مدل 2018 کاین منتشر کرده که پیش نمایشی از نسل سوم کاین است. در تصویر کاین را با طراحی اقتباسی از مدل فعلی شاهد هستیم که کمی بزرگتر، چشمگیر و واقعا مناسب است. به نظر می رسد قسمت عقب شیب تندی پیدا کرده تا این شاسی بلند حالت اسپرت‌تری پیدا کند.
با پلتفرم MLB Evo که خودرو آئودی Q7 و فولکس واگن Touareg از آن بهره می برد، انتظار داریم کاین 2018 با پیشرانه شش و هشت سیلندر بنزینی به فروش برسد. مدل های دیزلی نیز به دلیل مشکلات رسوایی سوخت فولکس واگن با تاخیری از راه می رسد. پورشه پس از عرضه مدل استاندارد نسخه Turbo S E-Hybrid نیز که از پیشرانه قدرتمند بهره می برد عرضه خواهد داشت. انتظار می رود قدرت آن همانند پانامرا Turbo S E-Hybrid به 680 اسب بخار رسیده و عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.
کاین 2018 ممکن است آخرین مدلی باشد که پیشرانه دیزلی خواهد داشت و شرکت پورشه دیگر کاینی با پیشرانه دیزلی عرضه نکند. پورشه پیشتر اعلام کرده بود که تا پایان دهه و اوایل سال 2020 بیشتر این فناوری را در محصولات خود به کار نمی گیرد. در حقیقت پورشه می خواهد به نفع پیشرانه هیبریدی و الکتریکی دیزلی را کنار گذاشته و محصولاتی کارآمد با مصرف سوخت ایده آل را در بازار عرضه دارد.
تنها کمتر از یک هفته با رویداد رونمایی کاین 2018 فاصله داریم، بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید تا آن زمان منتظر بود و نمی‌توان به شایعات پرداخت.

کد خبر 79267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha