کد خبر 79292
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
این  کشورها فرودگاه ندارند

پرشین خودرو: هواپیماها یکی از پراهمیت ترین وسایل نقلیه برای بسیاری از مردم دنیا هستند. اگر هواپیماها نباشند سفرهای هوایی به طور منظم اتفاق نمی افتد. اگر شهر یا محل زندگیتان فرودگاه نداشته باشد که اوضاع بدتر است، در این دوران که ما زندگی می کنیم بعضی کشورها و مناطق هستند که فرودگاه ندارند.

به گزارش پرشین خودرو، هواپیماها یکی از پراهمیت ترین وسایل نقلیه برای بسیاری از مردم دنیا هستند. اگر هواپیماها نباشند سفرهای هوایی به طور منظم اتفاق نمی افتد. اگر شهر یا محل زندگیتان فرودگاه نداشته باشد که اوضاع بدتر است، در این دوران که ما زندگی می کنیم بعضی کشورها و مناطق هستند که فرودگاه ندارند و برای سفر باید به نزدیکترین فرودگاه در کشور دیگری مسافرت کرد. 

أندورا 

پنج کشوری که فرودگاه ندارند!


اندورا عبارت است از یک کشور کوچک که بین اسپانیا و فرانسه قرار گرفته و در عین حال نسبت به سایر مناطقی که فرودگاه ندارند بیشترین مساحت را دارد. مساحت أندورا ۴۶۸ کیلومتر مربع است و اگر بخواهید از ابتدا تا انتهای آن را با اتومبیل طی کنید بیش از ۴۰ کیلومتر نمی شود. به خاطر همین ایده ی ساخت فرودگاه در این منطقه چندان مورد توجه نیست. با وجود اینکه هیچ هواپیمایی در این کشور وجود ندارد، اما این منطقه از دو شرکت هواپیمایی بهره مند است.

لیختنشتاین

پنج کشوری که فرودگاه ندارند!

این کشور کوچک آلمانی زبان بین سوئیس و اتریش قرار گرفته ، و نزدیک ترین فرودگاه به آن فرودگاه "سنت گالن آلترنهاین" سوئیس است که فقط امکان سفر به وین را فراهم می کند.

سان مارینو

پنج کشوری که فرودگاه ندارند!

 


سان مارینو کشور کوچکی است که در شبه جزیره ی ایتالیا و در قسمت شرقی کوه های أپنینی قرار گرفته است و ایتالیا را احاطه نموده. سان مارینو فقط یک ایستگاه فرود هلیکوپتر در "بورگا ماگیوری" و یک باند هواپیمایی کوچک در توراکیا دارد. 

موناکو

پنج کشوری که فرودگاه ندارند!

 


موناکو یکی از کشورهای کوچک اروپایی هست که مساحت آن فقط،۳ کیلومتر می باشد. این کشور یک باند فرودگاه در فونتفیل دارد که خدمات تجاری به فرودگاه "نس کوت" در فرانسه ارائه می دهند. 

واتیکان

 

پنج کشوری که فرودگاه ندارند!


واتیکان دولت شهری مستقل است که ۰.۴۴ کیلومتر مربع مساحت دارد و تعداد ساکنان آن به ۴۵۱ تا ۵۰۰ نفر می رسد. واتیکان در قلب رم و پایتخت ایتالیا قرار گرفته و هیچ بزرگراه و یا فرودگاهی ندارد. تنها یک هلیکوپتر وجود دارد که رؤسای کشورهای جهان با آن از واتیکان دیدن می کنند.

 

کد خبر 79292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha