کد خبر 79308
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
گشایش واحد تولید قطعات خودرو در البرز

پرشین خودرو: واحد تولید پمپ های هیدرولیک فرمان خودرو، میل فرمان بلند خودرو و میل رابط بلند خودرو روز دوشنبه با حضور علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، صالحی که صبح دوشنبه در پنجمین روز از هفته دولت و به منظور افتتاح چند پروژه این استان به کرج سفر کرده است با حضور در شهرک صنعتی بهارستان کرج این واحد تولیدی را افتتاح کرد.
صالحی همچنین واحد تولید دستگاه های بازرسی بار و وسایل همراه با اشعه ایکس را نیز در این شهرک صنعتی به بهره برداری رساند.

شرکت بنیان صنعت اول واحد تولید پمپ های هیدرولیک فرمان خودرو، میل فرمان بلند خودرو و میل رابط بلند خودرو را با سرمایه گذاری بالغ بر 2 میلیارد تومان راه اندازی کرده که بستر اشتغال 150 نفر را فراهم کرده است.
خط تولید دستگاه های بازرسی بار با اشعه ایکس با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان نیز روز دوشنبه با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز به بهره برداری رسید.
صالحی از سوی سید حمید طهائی استاندار البرز و دیگر مسئولان استان در مراسم بهره برداری از دستگاه های بازرسی بار با اشعه ایکس در فاز دوم شرکت رایان رشد افزار همراهی شد.
این شرکت با گسترش فعالیت های تولیدی خود در زمینه دستگاه های الکترو ایتیک و بازرسی بار و وسایل همراه با اشعه ایکس بیش از 200 شغل ایجاد می کند.
صالحی در مرحله بعدی از سفر یک روزه خود به استان البرز قرار است در شورای اداری استان البرز حضور یابد.

 

کد خبر 79308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha