فروش آخرین پرایدهای تولیدی با شرایط ویژه آغاز می شود+جزئیات

پرشین خودرو: پس از قطعی شدن خروج پراید از خط تولید و خداحافظی این محصول پر حاشیه و محبوب با بازار، سایپا برای جلوگیری از شکل گیری بازار سیاه و رساندن آخرین پرایدها به دست مصرف کنندگان واقعی، طرح فروش با شرایط ویژه را از ساعت 9 صبح امروز آغاز می کند.

به گزارش پرشین خودرو، پس از صحبت های روز گذشته معاون فروش سایپا مبنی بر محدویت فروش پراید برای اقشار خاص، طرح جدید فروش محصولات خانواده ی پراید از ساعت 9 صبح سه شنبه 7 شهریورماه به صورت اینترنتی و برای هر کد ملی یک دستگاه خودرو، آغاز می شود.
این طرح فروش بر اساس تقاضای مشتریان و بازار اجرایی می شود و نمایندگان سایپا اجازه خرید خودرو در این طرح را نخواهند داشت.
سایپا در این طرح ویژگی های خاصی را لحاظ کرده است که تسهیلات 10 میلیون تومانی بدون ضامن و تخفیف 800 هزار تومانی بخشی از این شرایط محسوب می شود.
دانشجویان، طلاب جوان، زوج های جوان كه به تازگی ازدواج كرده اند، بازنشستگان، افراد جویای كار و ... از جمله أقشار دارای صلاحیت برای خرید خانواده پراید در این مرحله از فروش پراید هستند که می توانند از ساعت 9 صبح با مراجعه به سایت اینترنتی سایپا اقدام به خرید این محصولات نمایند.
قیمت خودروهای پراید در این طرح قطعی بوده است و سیستم مولتی مدیای رایگان بر روی خودروها عرضه می شود.

کد خبر 79341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha