لامبورگینی سافاری احتمالا معرفی می شود

پرشین خودرو: به نظر می‌رسد لامبورگینی، علاوه بر معرفی نسخه نهایی اوروس، در حال توسعه‌ی محصولی با ویژگی‌های آف‌رود باشد.

به گزارش پرشین خودرو، چند سال پیش بود که خودروی مفهومی پارکور (Parcour) معرفی شد. این سوپر‌اسپرت، در واقع از پیشرانه‌ی لامبورگینی گالاردو، به همراه سیستم تعلیق و فنربندی مخصوص آف‌رود و دو دیفرانسیل بهره می‌بُرد. این خودروی مفهومی هیچوقت به تولید نرسید؛ ولی احتمال دارد که ایده‌ی آن در یک مدل جدید پیاده‌سازی شود و مورد قبول مدیران لامبورگینی قرار گیرد.

parcour concept

خبرها حاکی از آن هستند که خانواده هوراکان، با اضافه شدن چندین مدل متنوع و متفاوت، افزایش پیدا می‌کند. یکی از این مدل‌های تماشایی که دو دیفرانسیل است، فرمان‌پذیری ۴ چرخ دارد و گلگیرهای برجسته آن جلب توجه خواهد کرد، مدل سافاری (Safari) خواهد بود. سافاری دارای سیستم تعلیق و فنربندی با تنظیم ارتفاع است. بر اساس اطلاعات درزکرده از دپارتمان تحقیق و توسعه لامبورگینی، این خودرو در ۲ مدل کوپه و رودستر در دسترس خواهد بود و البته قابلیت‌ آف‌رود نیز خواهد داشت.

از طرف دیگر، جایگزین مدل اونتادور با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل تنفس طبیعی و حجم ۷ لیتر، با توان خروجی ۸۰۰ اسب بخار، تا سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد. در مورد خودروی جانشین اونتادور، شایعاتی مبنی بر استفاده از موتور برقی برای محور جلو وجود دارد که قدرت نهایی را تا ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور را به ۱۲۰۰ نیوتن‌متر می‌رساند.

در حال حاضر لامبورگینی مشغول آماده‌ شدن برای رونمایی از نسخه‌ی نهاییِ مدل LM002 و شاسی‌بلند اوروس (Urus) است. بر اساس شایعات، این مدل در تاریخ ۱۳ آذر سال جاری، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 79350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha