کد خبر 79445
۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
پارکینگ طبقاتی فردیس افتتاح شد

پرشین خودرو: فردیس – پارکینگ طبقاتی فردیس به همراه چندین پروژه‌های صنعتی در آخرین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش  پرشین خودرو،  سید حمید طهائی صبح چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت وارد شهرستان فردیس شد، تجدید میثاق با امام راحل و شهدا با حضور در گلزار شهدای سرحدآباد، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی شهرستان فردیس، ملاقات مردمی، کنفرانس خبری و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ازجمله برنامه‌هایی است که در این روز با حضور استاندار البرز برگزار می‌شود.

طهائی در این سفر یک‌روزه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان فردیس را موردبررسی قرار می‌دهد.

استاندار البرز در مراسم افتتاح یکی از واحدهای تولیدی شهرستان فردیس، گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۳ میلیارد ریال بستر اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است. همچنین طرح توسعه ظرفیت این واحد اشتغال به ۴۵ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

طهائی همچنین در مراسم افتتاح پارکینگ مکانیزه شهرستان فردیس، گفت: این پارکینگ با مساحت ۱۴۰ مترمربع و ۴۸ مترمربع ارتفاع، ظرفیت ۸۰ خودرو را دارد.

استاندار البرز با اشاره به ترافیک سرسام‌آور شهرستان فردیس، افتتاح این پارکینگ را مهم برشمرد و گفت: پارکینگ طبقاتی فردیس بااعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد ریال و باهدف کاهش ترافیک راه‌اندازی شده است.

کد خبر 79445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha