«ایران خودرو» در صادرات محصول هدفمند است

پرشین خودرو: رئیس دیوان محاسبات كشور گفت: در دهه هشتاد ایران خودرو در كنار چند شركت دیگر،‌ یكی از بدهكارترین مجموعه ها به بنگاه ها و بانك های كشور بودند اما گزارش های مالی این شركت در حال حاضر نشان می دهد جهش قابل توجهی در امور مالی داشته و به شرایط طبیعی بازگشته است.

به گزارش پرشین خودرو، دكتر عادل آذر در حاشیه بازدید از سالن ها و خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: پیشتر نیز از این خودروسازی بازدید داشته ام اما امروز از جهات مختلف تفاوت كاملا معناداری را شاهد بودیم كه از این جهت باید از ‌سازمان گسترش و تیم مدیریتی ایران خودرو قدردانی كرد.

دكتر عادل آذر ادامه داد: در شرایط تقریبا متلاطم صنعت و تولید كشور، مجموعه ایران خودرو از آرامش ویژه ای برخودار است كه این آرامش در سایه تلاش ها و درایت سال های اخیر به دست آمده است.

وی با بیان اینكه بهترین حمایت از صنعت خودرو این است كه بگذاریم مدیران ایران خودرو كار خود را بكنند، افزود: گزارش های ارائه شده نشان می دهد برنامه های هدفمند و دقیقی در ابعاد مختلف از جمله صادرات، توسعه محصول و بهبود كیفیت برای آینده ایران خودرو وجود دارد.

رئیس دیوان محاسبات كشور با بیان اینكه تا رسیدن به استانداردهای جهانی فاصله هایی در صنعت خودرو داریم كه باید جبران شود،‌ اظهار داشت: از نظر كاهش هزینه تمام شده محصولات كه مورد اصرار و تاكید ما هست، اقدامات خوبی صورت گرفته كه امیدواریم با جدیت بیشتری ادامه پیدا كند.

دكتر عادل آذر گفت: مشكلات و موانعی در امور جاری و كاری ایران خودرو از جمله تامین نقدینگی وجود دارد كه دیوان محاسبات كشور با وجود اینكه یك دستگاه نظارتی است اما می تواند در حوزه های فاینانس و مدیریت دارائی ها به عنوان یك كاتالیزور و تسهیل گر ورود كرده و حمایت هایی را از این مجموعه انجام دهد.

کد خبر 79477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha