دسترسی خط 7 مترو تهران به سایر خطوط تا پایان امسال

پرشین خودرو:مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: خط 7 مترو تا پایان امسال به خطوط موجود وصل شده تا امکان دسترسی به سایر خطوط فراهم شود.

به گزارش پرشین خودرو،هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو تهران  با اشاره به اینکه روزانه حدود یک میلیون سفر در خط 7 مترو تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو و افزوده شدن خط 7 به ناوگان حمل و نقل عمومی، خطوط مترو به بیش از 220 کیلومتر رسیده است.

وی با اشاره به انجام سه شیفت کاری برای افتتاح خط 7 مترو، تصریح کرد: هر خط جدید در مترو، ابتدا یک ماه به صورت آزمایشی و با ساعت کاری کمتر و سپس در طی سه ماه به صورت عادی افتتاح می شود.

درویش درباره موقعیت خط 3 مترو تهران اضافه کرد: خط 3 مترو تهران از جاده ساوه (کمربندی آزادگان) واقع در جنوبی ترین نقطه تهران آغاز و به شمالی ترین نقطه شهر(منطقه مینی سیتی و قائم) متصل می شود و دارای 22 رام قطار است.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه خط 7 مترو تهران تا پایان امسال به خطوط موجود وصل شده تا امکان دسترسی به سایر خطوط فراهم شود، عنوان کرد: در نظر داریم تا در سال آینده خط 7 مترو تهران را به دانشگاه آزاد، خط 2 مترو را تا ترمینال شرق و خط 4 مترو را هم تا جنت آباد توسعه دهیم.

کد خبر 79518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha