کد خبر 79532
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
انتشار تصویر RS8 پرچمدار جدید آئودی

پرشین خودرو: با معرفی پرچمدار A8 آئودی ما تمایل داریم که کمپانی مدل با عملکرد بالا RS یا S مدل را معرفی کند.

به گزارش پرشین خودرو، تا جایی که می دانیم آئودی قصد داشته در آینده نزدیک مدل S8 را معرفی کند اما مدل RS8 یک خودرو قدرتمندر و قابل توجه است. البته این بدان معنا نیست نباید شاهد چنین مدلی در آینده باشیم.
به تازگی Jan Peisert یکی از هنرمندان دیجیتالی Peisert Design تصویر رندرینگی از RS8 نسخه سبز منتشر کرده است که به نظر می رسد برای پیست مسابقه طراحی شد. به جز آن که سایه مشکی شبیه به RS5 داشته، می توان تعدادی از ویژگی های طراحی تهاجمی مدل را شاهد بود که این خودرو را به عنوان مدل RS ارزشمند می کند.
جلوپنجره مشبک آن از مدل RS و به رنگ مشکی است و برخی هواکش هایی را نیز می توان در سپر مشاهده کرد و حاشیه های مشکی روی سپر دیده می شود. رینگ های مشکی بزرگ با لاستیک اسپرت، آینه بغل های نقره ای، لبه های فیبرکربنی سپرها و بخش کناری و سیستم اگزوز بسته RS اشاره داشت.
در بخش پیشرانه اطلاعاتی وجود ندارد اما A8 به شکل استاندارد از موتور 340 اسب بخاری 3.0 لیتری توربوشارژ TFSI بهره می‌برد. بنابراین انتظار داریم که RS8 شامل پیشرانه 600 اسب بخاری شده و یک مدل با عملکرد بالا قدرتمند از برند آلمانی به شمار رود. در حال حاضر می دانیم که S8 دارای موتور 4.0 لیتری 8 سیلندر بیتوربو 530 اسب بخاری بوده که در پورشه پانامرا توربو نیز به کار گرفته می شود. در عین حال مدل S8 پلاس به ترانزیستور هیبریدی مشابه پورشه پانامرا توربو S E هیبریدی مجهز خواهد بود.
در حال حاضر خریداران سدان فول سایز لوکس A8 آئودی برای خرید نسخه استاندارد باید هزینه 90 هزار یورویی را در نظر گیرند که پیشرانه شش سیلندری برای آن درنظرگرفته شده است. در سوی دیگر نسخه طولانی محور A8 که به عنوان A8 L شناخته خواهد شد، قیمت 94 هزار یورویی تعیین شده است. چنین قیمتی در نرخ معادل دلار آمریکا به 103 تا 107 هزار دلار می رسد که در قیمت پایه 82 هزار دلاری خواهد بود.
اطلاعات بیشتری در کار نیست و امید می رود این مدل ها در سال 2018 معرفی شده یا گزارش هایی درباره آنها منتشرخواهد شد. بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا اطلاعات دقیق و رسمی از سوی شرکت اصلی چون آئودی منتشر شود تا بتوان به آن پرداخت.

کد خبر 79532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha