کد خبر 79533
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
رنو مگان RS 2018 پیش از معرفی آشکار شد

پرشین خودرو: ما تقریبا دو ماهی تا معرفی هاچ بک قدرتمند مگان RS 2018 رنو فاصله داریم و این بدان معنا نبوده که تا نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر برای کسب اطلاعاتی درباره این خودرو باید منتظر بود.

به گزارش پرشین خودرو، به لطف مرکز جهانی ثبت مالکیت معنوی یا همان WIPO، به تازگی تصاویر رندر شده ای از این خودرو فاش شده که آن را بدون هیچ استتار و با طراحی کامل نشان می دهد.
همانطور که انتظار می رود، محصول مسابقه ای رنو نسبت به GT پیشین چهره تهاجمی‌تر پیدا کرده است. طراحی دقیقا مطابق تصاویر جاسوسی تاکنون انتشاریافته بوده که می توان به هواکش های جلو پهن، رینگ های فلزی نسبتا پهن، سیستم اگزوز دوگانه نسبتا بزرگ که به موازات باله عقب قرار گرفتند.
به لطف تصاویر حق ثبت اختراع می توان اطلاعات جدیدی از طراحی مگان RS 2018 کسب کرد. برای مثال چراغ های جلو دارای طراحی متفاوتی نسبت به مگان فعلی هستند. این داستان در چراغ های پشتی نیز قابل مشاهده بوده و به نظر می رسد رنو اصلاح طراحی در چراغ ها به شکل جزئی انجام داده است. سپرهای عضلانی با دو هواکش جانبی بزرگ بر جذابیت مدل افزوده است. ما همچنین می‌توانیم شاهد چراغ های LED در قسمت زیرن همانند Clio RS باشیم.
پتنت های ثبت شده هیچ جزئیات جدید فنی از مگان RS 2018 ارائه نمی دهند و تنها می توان شاهد تصاویری از آن بود. اما خوشبختانه رنو اطلاعات قابل توجهی را پیشتر افشا کرده است. گفته می شود خودرو با گیربکس دستی یا اتوماتیک با سیستم دو چرخ جلو محرک به فروش می رسد. در زمینه قدرت رنو برای مگان RS 2018 از پیشرانه 1.8 لیتری یا 2.0 لیتری برگرفته از A110 آلپاین بهره می گیرد. همچنین قابلیت فرمان 4Control نیز تایید شده که با انتخاب شاسی اسپرت یا Cup همراه است.
رنو این مبارز سرسخت هوندا Civic Type R را در 12 سپتامبر طی نمایشگاه فرانکفورت سال جاری رونمایی می کند. در اخباری مرتبط نسخه GT با چراغ های عقب و جلویی برگرفته از RS معرفی می شود و همچنین با سپرجلو وعقبی که شامل هواکش های بزرگی مشابه نسخه فعلی بوده همراه است.
انتظار می رود رنو اشتراک طراحی بین دو مدل RS و GT داشته باشد و احتمالا خودروها بیشتر در زمینه پیشرانه و فنی با یکدیگر اختلاف دارند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه فرانکفورت سال جاری منتظر ماند.

کد خبر 79533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha