کد خبر 79534
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
نسل جدید «داستر» معرفی شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی "داچیا" پس از ماه‌ها خبر و شایعه، پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به طور رسمی نسل جدید "داچیا داستر" را رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی "داچیا" پس از ماه‌ها خبر و شایعه، پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به طور رسمی نسل جدید "داچیا داستر" را رونمایی کرد، اما نکته جالب آن می‌تواند عدم ارائه اطلاعات فنی از سوی شرکت خودروسازی "داچیا" باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، باید تا نمایش رسمی آن در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان صبر کرد.
همانطور که احتمالا می‌دانید، "لوگان" و "ساندرو" دو خودروی داچیا هستند که پیش از این نسل دوم خود را دریافت کرده‌اند، اما حالا نوبت به خودروی کراس اوور داچیا "داستر" رسیده است تا نسل دوم آن معرفی شود. خوب است بدانید که خودروی کراس اوور "داچیا داستر" که در بازار کشور تحت عنوان "رنو داستر" شناخته می‌شود، برای اولین بار در سال 2010 میلادی رونمایی شد که در همان ابتدا محبوبیت بالایی کسب کرد و توانست در طول حیات 7 ساله خود، بیش از 1 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش برساند، حال نسل دوم داچیا داستر خود را آماده می‌کند تا جانشینی قابل برای نسل اول باشد که اطلاعات تکمیلی آن در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان ارائه خواهد شد، ولی در ادامه سعی داریم مروری کلی بر روی تغییرات ظاهری این اتومبیل در "پرشین خودرو" داشته باشیم.
همانطور که در تصاویر جاسوسی ماه‌های اخیر مشخص شده بود، در طراحی ظاهری نسل جدید "داچیا داستر" شاهد یک تکامل بسیار خوب هستیم که باعث زیبایی بیشتر چهره آن شده است، ولی این بدان معنا نخواهد بود که نسل دوم داچیا داستر کاملا فرق کرده و یک طراحی کامل جدید دریافت کرده است. بلکه با ورود به یک نسل کاملا جدید، همچنان شاهد الگوهای طراحی اصلی "داچیا داستر" هستیم که طراحان داچیا حتی زحمت تغییر در چراغ‌های اتومبیل را به خود نداده‌اند. به طور دقیق‌تر، نسل جدید داچیا داستر در قسمت جلو به یک جلوپنجره جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر کرومی، مجموعه سپر جدید با مه شکن‌های مربعی شکل، آینه‌های جانبی بزرگ‌تر و همچنین به چراغ‌های جدید و پیشرفته‌تر مجهز شده است، اما بسیاری از آنان تنها یک تغییرات جزیی به خود دیده‌اند که نمونه آن می‌تواند الگوی طراحی آشنای چراغ‌های پیشانی باشد.
برخلاف طراحی جلو، در قسمت عقب اتومبیل شاهد تغییرات بسیار خوبی هستیم که افزایش حجم بدنه اتومبیل، طراحی مجموعه سپر کاملا جدید و همچنین استفاده از چراغ‌های مدرن و مربعی شکل می‌تواند بزرگ‌ترین تغییرات نسل جدید در قسمت عقب به شمار آید که بسیار بهتر از نسل اول شده است، هرچند کمپانی خودروسازی داچیا باز هم از خروجی‌های اگزوز تکی در قسمت چپ بدنه استفاده کرده است که با ارتقا آن به دو خروجی اگزوز، می‌توانست طراحی عقب این ماشین را زیباتر کند. ولی هدف اصلی "قیمت پایین" این خودروی کراس اوور با حذف تجهیزات اضافی خواهد بود که باعث محبوبیت بالای آن در بازارهای جهانی حتی کشور عزیزمان ایران شده است.

کد خبر 79534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha