ب.ام.و i5 کراس اوور از فناوری خودران سطح 3 برخوردار است

پرشین خودرو: خودرو کانسپت Vision NEXT 100 اخیرا معرفی شده بی ام و یک مدل مفهومی به شمار می رفت و شباهتی به یک خودرو تولیدی یا شاسی بلند نداشت.

به گزارش پرشین خودرو، در جریان معرفی این خودرو که طی رویداد Next 100 Years سال 2016 برگزار شد، بی ام او اعلام کرد موتور هیبریدی جدیدی را برای i3 و i8 در نظر گرفته می شود. طی یک رویدادی مربوط به آینده پیشرانه های پلاگین هیبریدی در مونترال، نماینده بی ام و اطلاعاتی کوچکی از iNext یا i5 که مشخص نیست نام دقیق آن چیست، ارائه داد.
متاسفانه این اطلاعات درباره عملکرد پیشرانه الکتریکی نیست و تنها مربوط به فناوری حرکتی و خودران مدل مربوط به می شود. Kevin Marcotte یکی از مدیران بی ام و در کانادا، بیان داشت که i5 آینده به فناوری خودران سطح سوم مجهز خواهد شد که تاکنون در کمتر مدلی به کار گرفته شد. این سطح فناوری کمی کمتر از شایعات پیشین بوده و در آن راننده می تواند دست ها را از روی فرمان برداشته و چشم های خود را بسته نگهدارد اما باید هر لحظه مراقبتی از خطرات پیش رو داشته و هنگام هشدار اتومبیل گوش به هشدار باشد.
او افزود iNext یک جهش رو به جلو بوده که شامل فناوری بزرگی می شود. وی بیان داشت این نوع اتومبیل موضوع بزرگ بعدی ما در زمینه پیشروی صنعت خواهد بود.
Marcotte اظهار داشت که بسیاری از فناوری های روی این خودرو برای اولین بار به کار گرفته می شود و بدون درک جزئیاتی در بازار به فروش می رسد. با توجه به گفته Marcotte مدل می تواند یک کراس اوور اسپرت باشد که بیشتر با خواسته آمریکایی ها مطابقت خواهد داشت. جای تعجب بوده که این محصول بی ام و چه نوع اتومبیلی بوده و ویژگی هایی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.
پیشتر گزارش ها خبر از تولید iNext در سال 2021 را داده است و در این هفته نیز بی ام و به این موضوع اشاره داشت. شرکت باواریایی سال 2018 نسخه رودستر i8 را معرفی می کند و برای سال 2019 نیز نسخه تمام الکتریکی مینی رونمایی می شود. گذشته از آن X3 الکتریکی نیز سال 2020 از راه می رسد و تصویر اسلاید زیر اطلاعات بیشتری به دست می دهد.

کد خبر 79536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha