لوگوی «فراری» بر روی دوچرخه‌های «بیانچی»

پرشین خودرو: برای اولین بار، شرکت دوچرخه ساز معروف ایتالیایی یعنی "بیانچی (Bianchi)" و معروف‌ترین شرکت خودروساز ایتالیایی یعنی "فراری" نیروهای خود را به کار گرفته‌اند تا با الگوبرداری از ماشین‌های فرمول 1، یک دوچرخه منحصربه فرد با قیمتی سرسام آور تولید کنند که در پرشین خودرو قصد داریم مروری کوتاه بر روی آن داشته باشیم.

به گزارش پرشین خودرو، با تایید فراری، این دوچرخه از سبک طراحی قرمز رنگ "روسو کورسا" و همچنین سبک طراحی مشکی رنگ "نیرو ستوسو" بر روی خود سود می‌برد که با ترکیب آنان با یکدیگر، شاهد یک ترکیب رنگ‌بندی منحصربه فرد بر روی شاسی این دوچرخه گران قیمت هستیم که در هفته جاری قرار است در نمایشگاه بین المللی "یورو بایک" آلمان در معرض دید عموم قرار گیرد که مشتریان در صورت علاقه به داشتن یکی از آنان، می‌توانند هزینه سرسام آور 18 هزار دلاری را بابت آن پرداخت کنند که چیزی کمتر از 70 میلیون خواهد شد!!.
این دوچرخه منحصربه فرد فراری که با نام "SF01" شناخته می‌شود، شاسی و بدنه آن به طور کامل از فیبرکربن‌های استفاده شده در اتومبیل‌های فراری ساخته شده است که به تنهایی حدود 780 گرم وزن دارد و با سود جستن از سیستم لغو ارتعاش، قادر به از بین بردن 80 درصد ارتعاشات وارده از سطح زمین به سوارکار خواهد بود که هم باعث افزایش ایمنی رانندگی شده و هم باعث رفاه بیشتر دوچرخه سوار خواهد شد.
علاوه بر این، زین دوچرخه نیز فیبرکربنی بوده و تنها 94 گرم وزن دارد و همچنین رینگ‌های جلو و عقب دوچرخه نیز به صورت فیبرکربنی ساخته شده‌اند که با لاستیک‌های "پیرلی P Zero" پوشیده شده و در مجموع باعث می‌شود تا وزن این دوچرخه تنها به عدد 1420 گرم برسد.
در ادامه همانطور که گفته شد، این دوچرخه در اروپا به قیمت 15 هزار یورو و در ایالات متحده آمریکا به قیمت تقریبا 18 هزار دلار به مشتریان عرضه خواهد شد که از ماه نوامبر سال جاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، هرچند ناگفته نماند که این دوچرخه اولین محموله از دوچرخه‌های فراری خواهد بود که وارد بازار می‌شود. زیرا علاوه بر این، دوچرخه‌های "کوهستانی"، "جاده‌ای" و همچنین دوچرخه‌های "الکتریکی" از سوی فراری با لوگوی اسب ایستاده آن در راه خواهد بود که با همکاری "بیانچی" توسعه پیدا می‌کنند.

کد خبر 79537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha