کد خبر 79539
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷
با پیکاپ قدرتمند «ایسوزو» آشنا شوید

پرشین خودرو: بنابر ادعای شرکت ایسوزو، بارکش جدید آرکتیک تراکز AT35 همه‌جا رو و همه فن حریف خواهد بود. این محصول، از همکاری برندهایی ژاپنی و ایسلندی پدید آمده است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بین‌المللی آرکتیک تراکز (Arctic Trucks)، سال ۱۹۹۰ در ایسلند تأسیس شد و نمایندگی‌هایی در کشورهای بریتانیا، نروژ، فنلاند، لهستان، روسیه و امارات متحده عربی دارد. این شرکت در زمینه بازمهندسی وسایل نقلیه چهارچرخ محرک، متخصص است و آن‌ها را برای شرایط پرچالش مهیا می‌کند. کارشناسان این خودروسازی بزرگ، وسایل نقلیه بسیاری را برای سفرهای پیشرفته و پیچیده قطب شمال و جنوب تجهیز کرده‌اند.

اخیرا آرکتیک تراکز با شرکت ایسوزو همکاری داشته‌ است و حاصل این مشارکت، پیکاپ بارکشی است که به ادعای کارشناسان ایسوزو توانایی سیر و سفر در مسیرهای مختلف و انجام وظایف سنگین را دارد. این بارکش به عنوان آخرین نسل از D-Max آرکتیک تراکز مدل AT35، در یکشنبه ۹ مهرماه امسال، رسما و عموما رونمایی می‌شود. خوشبختانه شرکت سازنده، مشخصات کلیدی و تصاویر رسمی را قبل از زمان عرضه منتشر کرده است. در کنار طراحی ظاهری جدید، AT35 مشخصه‌های جدیدی مثل چرخ‌های بزرگ‌تر و ارتفاع سواری بیشتر دارد و دست‌خوش اصلاحاتی در کابین شده است.

بارکش AT35 که مخصوص گذر از سخت‌ترین شرایط جاده‌ای طراحی شده است، از پیشرانه ۱.۹ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر قدرت می‌گیرد. خریداران بین نسخه استاندارد ۶ سرعته دستی و ۵ سرعته اتوماتیک، حق انتخاب دارند. چرخ‌های مشکی هم به عنوان گزینه استاندارد تعبیه می‌شوند، اما چرخ‌های نقره‌ای با پرداخت هزینه اضافی قابل نصب هستند. ست‌ تایرهای حجیم ۳۵ اینچی خارج‌جاده‌ای، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی را احاطه کرده‌اند؛ فاصله ۱۱ اینچ (۲۹۰ میلی‌متر) از سطح زمین و زاویه تهاجمی (بیشینه زاویه‌ شیبی که هر خودرو قادر است از سطوح مختلف بدون تداخل بدنه عبور کند؛ این مشخصه از طریق زاویه بین زمین و خطی که چرخ جلو را به پایین‌ترین قطعه خودرو در بخش جلو وصل می‌کند، تعریف می‌شود) ۳۶ درجه را فراهم می‌کند. ظرفیت کشش بار این خودرو ۳.۵ تُن و ظرفیت بارگیری آن به ۱ تُن محدود می‌شود. بارکش AT35 حدود ۲,۱۱۰ کیلوگرم وزن خالص دارد.

فعلا اعلام شده است که این خودرو منحصرا به صورت دوکابین عرضه می‌شود و ویژگی‌های اضافه‌برسازمان، مثل ورودی بدون‌کلید، دکمه استارت، سیستم اطلاع‌رسانی با نمایشگر لمسی ۷ اینچی مجهز به رنگ چندمنظوره، رادیو DAB، سیستم اپل CarPlay و اندروید Auto، ناوبری ماهواره‌ای و آنتن بال کوسه‌ای دارد.

آرکتیک تراکز خودروی AT35 را با رنگ‌های سفید فواره‌ای، مشکی کیهانی، خاکستری آبسیدین، قرمز ونیزی، سبز توندرا، نقره‌ای تیتانیوم و آبی ناوتیلیس عرضه می‌کند. این بارکش ۴۸,۶۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و در ۳۲ نمایندگی آرکتیک تراکز واقع در بریتانیا نیز، موجود خواهد بود.


زومیت

کد خبر 79539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha