کد خبر 79559
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

پرشین خودرو: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب علیرضا منصوریان برگزار شد.

به گزارش«پرشین خودرو»، تیم فوتبال استقلال از ساعت 10:30 امروز در زمین شماره 2 تمرینات خود را  پیگیری کرد.علیرضا منصوریان بعد از حضور در اجلاس مربیان برتر آسیا امروز به تهران باز می‌گردد و از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

*میلاد زکی‌پور و مجید حسینی دو مدافع استقلال به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشتند. زکی‌پور حدود 10 روز پیش از ناحیه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شده بود و با تشخیص کادر فنی در مقابل پدیده به میدان رفت اما دوباره وی از همین ناحیه آسیب دیده و باید به درمان خود این بار در کلینیک باشگاه استقلال بپردازد.زکی پور بعد از مصدومیت زیر نظر کادرپزشکی تیم ملی به درمان خود پرداخت و در مقابل پدیده به میدان رفت اما این بار با بازگشت آسیب دیدگی از همان ناحیه در کلینیک استقلال به درمان پای خود می پردازد. مجید حسینی نیز مثل زکی‌پور از ناحیه پشت ساق دچار آسیب دیدگی است.

*پیش از شروع تمرین کادر فنی و بازیکنان استقلال در مورد عملکرد تیم ملی مقابل کره‌جنوبی صحبت می‌کردند و در مورد گل نخوردن تیم ملی در 12 مسابقه پیاپی صحبت می‌کردند.

*تعدادی از بازیکنان استقلال در حاشیه تمرین امروز برای عیادت از پژمان منتظری که روز گذشته کتف خود را جراحی کرده است قول و قرار گذاشتند.

* در این تمرین آبی پوشان پس از گرم کردن، به حفظ توپ و پاسکاری در فضای کوچک مشغول شدند و زیر نظر مک‌در‌موت و خرمگاه تمرین کردند. شوت به سمت دروازه مرحله بعدی تمرین بود و بازیکنان در مرحله بعد فوتبال درون تیمی بازی کردند.

*دروازه‌بان‌های تیم استقلال زیر نظر بابازاده تمرین کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز 17 شهریور در سیرجان در جام حذفی به مصاف گل‌گهر می رود و سپس روز 26 شهرویر ماه در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.

 

 

 

منبع: فارس

کد خبر 79559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha