انتشار تصاویر جاسوسی از پورشه ماکان فیس لیفت 2018

پرشین خودرو: شرکت پورشه چهار سال قبل کراس اوور قابل توجه ماکان را رونمایی کرد، بنابراین انتظار برای معرفی نسخه فیس لیفت مدل جای تعجبی ندارد.

به گزارش پرشین خودرو، پورشه در حال حاضر روی کراس اوور اسپرتی مشغول به کار بوده و ماکان مدلی است که می توان به عنوان یک خودرو ارزشمند در این زمینه باشد. به تازگی جاسوسان صنعت توانستند تصویربرداری از نسخه فیس لیفت 2018 این خودرو را ثبت کنند که به نظر می رسد مدل توربو اس آن بوده و در خیابان های اشتوتگارت آلمان طی انجام تستی مشاهده شد. سیستم اگزوز مشکی چهارگانه نشان می دهد پیشرانه قدرتمندی برای این کراس اوور اسپرت درنظر گرفته شده است.
باتوجه به اینکه استتاری وجود ندارد، احتمال می رود شاهد تغییرات کمی در طراحی بیرونی باشیم و شرکت آلمانی نیز تصمیم داشته تنها در زمینه چراغ های عقب و جلو تغییرات جزئی حاصل کند. باتوجه به تصاویر، چراغ ها اگرچه ساختاری مشابه قبل داشته اما گرافیک اصلاح شده ای دارند.
دریچه های جانبی هواکش به سمت عقب به نظر می رسد متفاوت از آنچه در ماکان توربو فعلی شاهد هستیم، خواهد بود. در هواکش های جدید شاهد نزدیکی بیشتری هستیم و این در حالی بوده که چراغ های پایین به نوعی حذف شدند. بزرگترین تغییر این مدل چراغ های عقبی با نوار LED جدید است که تاحدودی آن را از قسمت عقب متفاوت ساخته است. نوار مشکی مخفی در بخش عقب جای گرفته که پیشتر در پانامرا و نسل جدید 911 نیز چنین طرحی به کارگرفته شده است.
درباره فضای داخلی نمی توان اظهار نظری داشت زیرا تصاویری موجود نیست اما انتظار می رود همانند سایر مدل های این برند مطرح و معتبر آلمانی باشد. کلیدهایی در راستای کنسول میانی با صفحه نمایش بزرگ در میان داشبورد که فضای کابین را جذاب می سازد. جزئیات جزئی درباره فضای داخلی وجود نداشته تا بتوان نظری داشت و پورشه می خواهد با افزودن پیشرانه جدید و طراحی نسبتا تغییریافته، کراس اوور آینده را به عنوان مدل 2018 عرضه دارد.
تاکنون مدل های مختلف جدیدی از پورشه در تصاویر جاسوسی مشاهده شد و حال نوبت به ماکان 2018 رسیده که طراحی مشابه مدل قبل داشته اما تغییراتی برای آن در نظر گرفته شده است تا به محصولی قابل برای پورشه تبدیل شود. انتظار داریم این مدل در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شود.

کد خبر 79575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha