آغاز تمهیدات ترافیکی برای تردد مناسب دانش آموزان مرکز تهران

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران از تمهیدات لازم برای استقبال از مهر و تردد مناسب دانش آموزان در هسته مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سجاد زارع صفت در این باره گفت: تا 25 شهریورماه، خط کشی، کف نویسی، مناسب سازی معابر و تابلوگذاری مقابل و محدوده تمام مدارس احیاء و در صورت عدم وجود؛ نسبت به نصب و ایجاد آن ها اقدام می شود. همچنین نصب استوانه و بشکه و بازسازی جان پناه های تخریب شده محدوده مدارس نیز در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ با اشاره به این که ناوگان اتوبوس و تاکسیرانی منطقه ۱۱ نیز در حال آماده شدن برای خدمات دهی مناسب است؛ افزود: بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی و ساماندهی پایانه های اتوبوس و تاکسی، بهسازی تجهیزات ترافیکی ایستگاه های اتوبوس تندرو و ... از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی است.

زارع صفت خاطر نشان کرد: بازسازی وتعمیرات اتوبوس های بخش خصوصی از لحاظ وضعیت ظاهری، داخلی و فنی، انجام هماهنگی لازم برای نظافت و شستشوی ایستگاه های اتوبوس، شناسایی ایستگاه های پرمسافر در ساعات پیک، شناسایی نقاط پر تردد وترافیک طول مسیر اتوبوس ها جهت هماهنگی با پلیس راهور، آموزش مدیران خطوط اتوبوسرانی برای اجرای دقیق برنامه زمانبندی، آموزش و ارائه تذکرات لازم به اتوبوسرانان در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وقوانین شرکت واحد نیز در حال انجام است.

وی همچنین نظافت کلی اتوبوس های تحت پوشش، نظافت باجه های مدیران خطوط، ترمیم ایستگاه ها و سرپناه ها ورفع مشکلات مسیر و پیگیری تا قبل از بازگشایی مدارس، پیگیری آسفالت و خط کشی پایانه معین و ایستگاه ها، فعال نمودن کلیه باجه های فروش کارت بلیت و ایجاد ایستگاه مختاری با نصب سرپناه در مسیر جنوب به شمال خط ۷ تندرو را از دیگر برنامه ها عنوان کرد که تا قبل از بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.

به گفته زارع صفت ۴۲۰ خودرو شامل ۲۹۰ دستگاه تاکسی و ۱۳۰ خودروی شخصی کار جابه جایی ۷۵۰ دانش آموز ۶۷ مدرسه منطقه را برعهده خواهند داشت و البته در حین فعالیت سرویس های مدارس، ناظران نیز به صورت مستمر بر نحوه فعالیت آن ها نظارت می کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱؛ وی تاکید کرد: شناسایی کامل مدارس و مراکز آموزشی - فرهنگی در مسیرهای شبکه خطوط اتوبوسرانی و مذاکره با مسئولان مدارس به منظور دست یابی به اطلاعات مورد نیاز از قبیل زمان شروع و پایان کلاس های درس به منظور برنامه ریزی برای سرویس رسانی مناسب به دانش آموزان مورد توجه بوده است.

کد خبر 79648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha