کد خبر 79654
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کادیلاک CT5 جانشین XTS, CTS و ATS خواهد شد

پرشین خودرو: براساس شایعات شرکت جنرال موتورز قصد داشته تعدادی از مدل های خود را کنار گذاشته و مدل های دیگری را جایگزین آنها کند.

به گزارش پرشین خودرو، از جمله این خودروها باید به بیوک LaCrosse ، شورولت Impala و Sonic اشاره کرد. در حالی که جنرال موتورز اظهار نظری در این رابطه نداشته، اما Johan de Nysschen مدیرعامل کادیلاک به تازگی مصاحبه ای درباره محصولات آینده کمپانی داشت.
Johan de Nysschen در گفتگو با رویترز بیان داشت، تنها یک مدل CT5 جایگزین مدل هایی چون XTS, CTS و ATS خواهد شد. سه مدل موردبحث که جایگزینی برای آن انتخاب شده، در سال 2019 تولید آنها به پایان می رسد و مدل های دیگری جانشین می شوند.
Nysschen گفت: " ما مجبور هستیم تا تعادل مجددی در میان مدل های سدان داشته باشیم."
CT5 جدید در کارخانه میشیگان که مدل های CTS و ATS در آن به تولید می رسند، مونتاژ خواهد شد. این خودرو برای مشتریانی بوده که می خواهند با هزینه 35 تا 45 هزار دلار سدان کارآمد و جذابی خریداری کنند. این مدل رقیبی برای A3 آئودی بوده که در کارخانه میشیگان به تولید می رسد. کسانی که به دنبال مدل رده بالاتر هستند می توانند CT6 را با قیمت 50 هزار دلار خریداری کنند. البته مدل 2018 CT6 کادیلاک با قیمت پایه 55 هزار دلار به فروش می رسد.
کادیلاک در بیانیه ای اعلام کرد:
"همانطور که ATS فعلی، CTS و XTS به راه خود ادامه می دهند اما پایان راهی خواهند داشت. ما دو سدان کاملا جدید را که در بخش مختلفی قرار می گیرند و با ابعاد و قیمت مختلفی در نمایشگاه های متفاوت معرفی می شوند، داریم. آنها به جدیدترین پیشرفت طراحی کادیلاک مجهز هستند."
کادیلاک همچنین افزود CT6 در مدل موتورهای مختلفی در آینده به فروش می رسد. در حالی که کادیلاک از مدل های سدان می کاهد اما در این میان بر تعداد SUVها افزوده خواهد شد. برای نخستین بار XT4 به عنوان یک شاسی بلند سه ردیف صندلی سال 2019 معرفی خواهند شد.
برند تجاری ELR نیز به آهستگی از فروش آن کاسته می شود و این برند در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی بسیار جدی است. این شرکت افزود برنامه ولوو با کادیلاک در زمینه اتومبیل های الکتریکی متفاوت است. Nysschen افزود از نیمه دوم دهه آینده کادیلاک محصولاتی با پیشرانه های الکتریکی عرضه خواهد کرد.
کادیلاک اگرچه در نیمه نخست سال جاری با افزایش فروش 27 درصدی رو به رو شد اما میزان فروش محصولات آن در ایالات متحده به سمت کاهش رفته است. کل فروش ایالات متحده 1.6 درصد بوده و میزان فروش سدان های این برند تجاری کاهشی 16 درصدی را تجربه کرد.

کد خبر 79654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha