کد خبر 79670
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

پرشین خودرو: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در لیست پرخرج‌ترین مربیان تاریخ باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات، در رده‌های پایین جدول جای دارد.

 

به گزارش«پرشین خودرو»، تیم فوتبال رئال مادرید در دو فصل اخیر پس از روی کار آمدن زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی، پیشرفت قابل‌توجهی داشته و بار دیگر بر فوتبال اروپا سلطه پیدا کرده است. کهکشانی‌ها با این سرمربی فرانسوی هفت عنوان قهرمانی از جمله دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا تجربه کرده‌اند. نکته جالب اینجاست که زیزو با کمترین هزینه ممکن در بازار نقل و انتقالات موفق به کسب این نتایج درخشان شده است و به نوعی خرج زیادی روی دست باشگاه نگذاشته است.

در فهرستی که از پرخرج‌ترین مربیان تاریخ لالیگا در طول دو فصل یا کمتر از آن منتشر شده، کارلو آنچلوتی با خرج 290 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات بابت جذب بازیکنان جدید در صدر قرار دارد. مانوئل پیگرینی با 254 میلیون یورو در رده دوم ایستاده است و ویسنته دل‌بوسکه نیز با 200 میلیون یورو مکان سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

رتبه چهارم از آن ژوزه مورینیوی پرتغالی است که 128 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرد. لوکسامبورگو با 96 میلیون یورو در مکان پنجم جای دارد و زین‌الدین زیدان با 82.5 میلیون یورو به جایگاه ششم تکیه زده است. رافائل بنیتس هم با 74 میلیون یورو جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی کنونی تیم‌ ملی فوتبال ایران هم که در فصل 04-2003 هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده داشت با 35 میلیون یورو در رده هشتم این فهرست جای دارد، این در حالی است که سرمربی 64 ساله ایران اخیراً در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های پرتغالی از سران رئال مادرید انتقاد کرده بود که در زمان حضورش روی نیمکت این تیم نه‌تنها بازیکنان مدنظر او را به خدمت نگرفتند، بلکه چند بازیکن او را هم به فروش رساندند.

کی‌روش در ردیف کم‌خرج‌ترین مربیان تاریخ رئال مادرید، پایین‌تر از زیدان + عکس

 

 

 

منبع: میزان

کد خبر 79670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha