کد خبر 79673
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
4 علت اصلی تصادف در جاده‌ها را بشناسید

پرشین خودرو: رئیس پلیس‌راه استان ایلام خستگی و خواب‌آلودگی ، انحراف به چپ ، عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز را مهمترین علل اصلی وقوع تصادف است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ «رضا همتی زاده» منطقه ایلام اظهار کرد: رانندگان باید بدانند برای خواب هیچ گزینه‌ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد که بتوان آن را کنترل کرد مگر اینکه رانندگان هرکجا احساس خستگی کردند و خوابشان آمد، از ادامه رانندگی خودداری و به استراحت کافی بپردازند.
وی بابیان اینکه اصلی‌ترین دلایل وقوع تصادفات در جاده‌های پرپیچ‌وخم و کوهستانی استان واژگونی است، افزود: این تنها راه جلوگیری از وقوع تصادفات واژگونی در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی استراحت کافی است.

همتی‌زاده خاطرنشان کرد: چهار عامل خستگی و خواب‌آلودگی ، انحراف به چپ ، عدم توجه به جلو ، سرعت غیرمجاز علت‌های اصلی وقوع تصادف است.

وی اضافه کرد: رانندگان در طول ایام سفر در جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت کردن فاصله طولی خودروی خود با دیگر خودروها را رعایت و در صورت خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه رانندگی در جاده پرهیز نمایند تا شاهد حوادث جاده‌ای نباشیم و بتوانیم با رعایت قوانین و مقررات در کاهش تصادف سهیم باشیم.

کد خبر 79673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha