وانت سایپا 151 دو ستاره شد

پرشین خودرو: تولید خودرو در مرداد ماه 96 نسبت به ماه قبل بیش از 12 هزار دستگاه رشد کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در تازه ترین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای تولید داخل مرداد ماه 96، شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران اعلام کرده است که در مرداد ماه 100565 دستگاه انواع خودرو در داخل ساخته شده است.

بر اساس این گزارش همانند همیشه 99 درصد تولیدات این ماه را خودروهای سبک و بقیه تولیدات را سنگین ساز ها تشکیل داده اند.

در بین سبک ساز ها 44 مدل خودرو و در بین خودرو های سنگین تنها 6 مدل خودرو ارزیابی شده است.

در بخش خودرو های سبک جمعا 49 خودرو تولیدی در بخش وانت و سواری مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مجموع در بخش وانت ها وانت تندر تولید ایران خودرو تنها با 3 ستاره کیفی در صدر و در بخش سواری ها نیز کره ای ها و فرانسوی ها توانستند بیشترین ستاره ها را جذب کنند.

در بخش خودروهای سنگین نیز وضعیت ستاره های کیفی با ماه های گذشته تفاوتی نکرده و همچنان در بخش باری کشنده های ولوو و اسکانیا یکه تازه کیفیت هستند.

در حوزه وانت بارها 8 وانت تنها یک بازه قیمتی بررسی شده است. در کلاس قیمتی پایین تر از 50 میلیون تومان 7 مدل وانت بررسی و ارزیابی شده اند که بر اساس نتایج آن وانت تندر با 3 ستاره یکه تاز کیفیت بوده و تنها 2 ستاره این جدول  وانت سایپا 151 است.

سایر وانت بارها تک ستاره هستند و به این ترتیب وانت مزدا کارا 2000 تک کابین، وانت مزدا کارا 2000 دو کابین، وانت نیسان تک سوز، وانت آریسان و وانت نیسان دوگانه سوز در این جدول تنها در رتبه کیفی متفاوت است و در تعداد ستاره ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

 

کد خبر 79703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha