کد خبر 79783
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
«ام.وی.ام» سواران راهی چین شدند!

پرشین خودرو: روز گذشته 18 خریدار خوش اقبال محصولات مدیران خودرو راهی سفر تفریحی به سرزمین اژدها شدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بعد از برگزاری 4 دوره قرعه کشی با نظارت مسئولان مربوطه و مدیران شرکت از میان 5 هزار خریدار محصولات «ام.وی.ام» و «چری» سرانجام 18 خریدار خوش شانس سفر تفریحی به کشور چین مشخص شد. روز گذشته مشتریانی که برنده شرکت در این قرعه کشی بودند با بدرقه مدیران شرکت مدیران خودرو از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور آسمانی شدند تا 6 روز را میهمان برند چری و مدیران خودرو در این کشور تاریخی و کهن باشند.
شرط شرکت در قرعه کشی سفر تفریحی چین مدیران خودرو از سوی این شرکت، واریز مبلغ پیش پرداخت اولیه به حساب شرکت و تایید بخش مالی اعلام شده بود.
در این قرعه کشی که از میان خریداران 2 محصول چری و ام.وی.ام برگزار شده بود، 10 نفر اقدام به خرید ام.وی.ام و 8 نفر نیز محصولات چری را خریداری کرده بودند.
در صحبت کوتاهی که پیش از ورود به گیت پلیس با برخی از این خریداران انجام دادیم، از چرایی انتخاب این محصول سوال کردیم که حاضران 3 مورد را در این انتخاب دخیل دانستند.مورد اول کیفیت این محصولات در بازه قیمتی خود و بهره مند بودن از طراحی روز و آپشن هایی بود که در خودروهای هم سطح دیگر وجود ندارد.مسئله ی بعد که بسیار خودنمایی می کرد و کمتر از سوی سایر فعالان این حوزه در نظر گرفته می شود، شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش این برند بود به طوری که یکی از برندگان این سفر تفریحی از شهرهای دوردست اطراف کرمان اقدام به خرید ام.وی.ام کرده بود.آخرین موردی که قریب به اتفاق حاضران بر آن اذعان داشتند، هوشمندی شرکت در نحوه ی قیمت گذاری محصولات در بازار خودرو و البته شرایط منعطف و متنوع فروش بود.
این سفر تفریحی که از سوی شرکت برای خریداران در نظر گرفته شده البته با تم خودرویی همراه است.حاضران در این سفر شانس این را دارند که با حضور در شهر «ووهو» اقدام به بازدید از کارخانه چری در این شهر نمایند.شهر «ووهو» زادگاه برند چری است.تمام امکانات این برند در این شهر گسترده شده است و به نوعی می توان این شهر را شهر چری نامید.

کد خبر 79783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha