کد خبر 79793
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
نوسازی مینی بوس های فرسوده به خط پایان رسید

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اتمام نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو،  پیمان سنندجی با اشاره به آخرین اقدامات درخصوص طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت گفت: تاکنون بالغ بر ۶۹۵ دستگاه تاکسی جایگزین مینی بوس های فرسوده شده است و مابقی نیز تا پایان نیمه نخست سال جاری تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در شهر تهران بیش از هزار دستگاه مینی بوس فرسوده با عمر بالای ۲۵ تا ۳۰ سال وجود دارد، گفت: برابر اعلام قبلی که درخصوص نوسازی مینی بوس های فرسوده صورت گرفت، ۷۰۰ مالک مینی بوس فرسوده در طرح نوسازی ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا امروز ۶۹۵ دستگاه مینی بوس نوسازی شده اند.

سنندجی با بیان اینکه طرح نوسازی سال۹۲ به دلیل عدم حمایت دولت معطل ماند، گفت: در سال ۹۲ تنها ۱۲۵ دستگاه مینی بوس نوسازی شدند. این در حالیست که در سال۹۵ براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری وارد میدان شد و قرار شد۲۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت کند و ۱۰ تا ۱۱میلیون نیز از محل اسقاط خودروها به مالکان پرداخت شود. به طوری که تاکسی به قیمت ۳۳ میلیون تومان به مالکان مینی بوس واگذار شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سه نوع تاکسی پژو ۴۰۵، سمند ef۷ و ون، با مینی بوس های فرسوده جایگزین شده است.

سنندجی در پایان تاکید کرد: ۲۰۰دستگاه مینی بوس دیگر نیز طی سال جاری و سال آینده به سن فرسودگی می رسند که روند نوسازی فوق برای این خودروها نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 79793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha