رونمایی تویوتا لندکروز جدید و CH-R هیبریدی کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت

پرشین خودرو: شرکت تویوتا قصد داشته در جریان نمایشگاه فرانکفورت آلمان از دو شاسی بلند جدید و محبوب خود رونمایی به عمل آورد. این دو لندکروز جدید و کانسپت CH-R هیبریدی کانسپت خواهند بود.

به گزارش پرشین خودرو، تویوتا CH-R هیبریدی کانسپت را به عنوان پیش نمایشی از محصول هیبریدی آینده خود معرفی می کند. پیشتر CH-R با پیشرانه استاندارد به تولید رسید و حتی در بازارهای مختلفی همچون ایران راهی بازار شد. طراحی کانسپت هیبریدی CH-R توسط مرکز تحقیق و توسعه اروپا تویوتا انجام گرفته و از طراحی چشمگیری بهره می برد.
به گفته تویوتا لندکروز جدید با بدنه مستحکم و طراحی وفادار با تاریخ گذشته بوده و رانندگی راحتی را به ارمغان می آورد. آخرین مدل لندکروز در سال 2016 بروزرسانی شده و شباهتی به لکسوس LX 570 بخصوص در بخش آینه های بغل پیدا کرده است. پلتفرم مدل فعلی لندکروز درحقیقت همان پلتفرم مدل 2008 بوده و تویوتا تنها در ظاهر و پیشرانه مدل های جدید را بروز کرد. مشخص نشد آیا لندکروز جدید طراحی کاملا تغییریافته دارد یا آن که تنها تغییرات کوچکی روی آن اعمال می شود.
به جز فرانکفورت، تویوتا خود را برای نمایشگاه های دیگر نیز آماده می سازد. برای مثال تویوتا در نمایشگاه توکیو چندین مدل اسپرت جدید معرفی می کند که برندی از GRMN است. این برند تجاری یک بار با یاریس GRMN راهی بازار اروپا شده و رقیبی برای Fiesta ST و Polo GTI محسوب می شد.
مشخص نیست آیا این برند با عملکرد بالا را در امریکای شمالی شاهد خواهیم بود یا خیر. زیرا تویوتا اشاره ای به عرضه این برند در بازار امریکای شمالی نداشته است. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود چه برنامه ای در سر این کمپانی می پرورد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

کد خبر 79806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha