کد خبر 79872
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
فورد از اکواسپرت فیست لیفت رونمایی کرد

پرشین خودرو: شرکت فورد در نهایت فیس لیفت نسخه اروپایی کراس اوور اکواسپرت را رونمایی کرد. این مدل در نسخه فیس لیفت رقابت سختی را برای رقبا در قاره قدیمی به وجود خواهد آورد. این مدل در سال 2017 به فروش خواهد رسید و از ارتقای طراحی، فنی و فناوری بهره می برد.

به گزارش پرشین خودرو؛ فورد با معرفی نسخه فیس لیفت اکواسپرت در حقیقت از نسخه فیس لیفت مدل ST آن رونمایی کرده است. خودرویی با طراحی بروز شده که رینگ های 17 و 18 اینچی، جلوپنجره مشبک مشکی، چراغ های جدید پروژکتوری و دامنه های مشکی را در برمی گیرد.
این نسخه ظاهری زیبا از اکواسپرت را به وجود آورده است. در کنار طراحی، فورد پیشرانه 1.5 لیتری 125 اسب بخاری با مصرف سوخت 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر را درنظرگرفته است. گذشته از آن سیستم حرکتی AWD را که پیشتر در نسخه اروپایی Kuga, Mondeo, S-Max و Edge به کار گرفته شده، در اکواسپرت فیس لیفت نیز قابل مشاهده است.
فورد قصد داشته در اواسط سال 2018 یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با اصطکاک کم را در کنار موتور دیزلی 1.5 لیتری برای اکواسپرت فیس لیفت دردسترس قرار دهد. این مدل مصرف سوخت کمتری در مقایسه با نسخه بنزینی محصول جدید فورد دارد. همچنین مدلی با پیشرانه 1.0 لیتری اکوبوست توربو 100 اسب بخاری نیز دردسترس قرار می گیرد.
فورد تعدادی فناوری های ایمنی و سرگرمی برای کوچکترین شاسی بلند خود معرفی کرده که از جمله باید به نسل جدید سیستم سرگرمی SYNC3 الهام گرفته از فیستا جدید، صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، کروزکنترل با قابلیت تنظیم سرعت، دوربین عقب، کنترل ثبات حرکتی و برخی دیگر اشاره کرد.
اکواسپرت در کارخانه Craiova رومانی همانند مدل پیشین خود به تولید می رسد. مدل پیشین موفق شد از سال 2014 تاکنون فروشی 150 هزار دستگاهی را تجربه کند. این محصول جدید فورد سال آینده راهی بازار اروپا خواهد شد و با قیمت ایده آلی به فروش می رسد.

کد خبر 79872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha