5تایر جدید «یزدتایر» و «گلدستون» در تبریز معرفی و عرضه شد+جزییات

پرشین خودرو: شرکت های یزدتایرو گلدستون با 5 مدل تایر جدید در نمایشگاه خودرو تبریز، به نمایش محصولات تولیدی خود با جدیدترین تکنولوژی های روز صنعت تایرسازی پرداختند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت های یزدتایر و گلدستون افزون بر 50 نماینده رسمی در تبریز دارند و تبریز یکی از مهمترین کلانشهر های کشور در صنعت تایر محسوب می شود و 2 عامل نزدیکی به مرزهای شمال غربی کشور و کشاورزی بودن استان در یافتن این نقش تاثیر بسیاری داشته است.
گروه صنعتی رازی که در نمایشگاه خودروی تبریز با دو شرکت تابعه گلدستون و یزد تایر حاضر شده بود، در روز افتتاحیه این نمایشگاه از 5مدل تایر خود که با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است رونمایی کرد.
تایرهای «پلوتو» (pluto) و «سولار» (solar) 3 مدل جدید یزدتایر بود که برای خودروهای وانت نیسان، ایسوزو و مینی بوس های هیوندای قابل استفاده است.از مهمترین ویژگی های این لاستیک می توان چنگ زنی فوق العاده به جاده، تحمل بار بیشتر و ترمزگیری مطمئن تر اشاره کرد. این لاستیک های جدید فاقد تیوب، و بصورت تیوبلس تولید شده است.
دیگر محصول نمایش داده شده در این نمایشگاه که برای اولین بار در نمایشگاه های تخصصی به نمایش درآمده بود، تایرهای 20*20 و 30*20 از گلدستون نام داشت که مدل 20*20 با سایز 14 و 15 اینچی برای پژو، سمند و ال90 مناسب است. و تایر 30*20 با سایز 13 اینچی برای پراید تولید شده است. مهمترین مزیت این دو تایر جدید تحمل بار بیشتر عنوان شده است.

کد خبر 79889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha