ایمنی خط ۷ مترو بررسی می‌شود

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مباحث مطرح شده در خصوص ایمنی خط ۷ مترو قرار است در این بخش مشاوران تخصصی، ایمنی خط را مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش پرشین خودرو، افشین حبیب زاده  با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل با موضوع وضعیت ایمنی خط 7 و خط فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: این جلسه با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورا، محمد علیخانی، و مسئولان مترو برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مسئولان مترو گزارشی از وضعیت خط 7 مترو تهران و همچنین وضعیت ایمنی خط ارائه کردند.

حبیب‌زاده با اشاره به فاصله قطارهای خط 7 بیان کرد: در حال حاضر فاصله هر قطار در این خط حدود 45 دقیقه است و همین امر مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از دیگر ایرادتی که به خط وارد است عدم بهره برداری از ایستگاه‌های خط 7 و همچنین عدم نصب کامل هواکش در خط 7 است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های مطرح شده از سوی مسئولان مترو اظهار کرد: علی رغم اینکه مسئولان مربوطه اعلام کردند خطری در این بخش وجود ندارد اما باید هر چه زودتر هواکش ‌ها به طور کامل در خط 7 نصب شود.

وی بیان کرد: اعضاء کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته از مسئولان مترو خواستند که مشاورانی برای خط 7 در نظر گرفته شود و ایمنی خط 7 مورد بررسی قرار گیرد.

حبیب زاده همچنین به خط 8 مترو اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تصمیماتی از جمله استفاده از نیوجرسی بین خط 8 و اتوبان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 79907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha