آغاز فروش نقد و اقساط هیوندای i20 به مناسبت عید غدیر+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور به مناسبت عید غدیر فروش نقد و اقساط هیوندای i20 را کلید زد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قیمت قطعی این محصول 93 میلیون و 50 هزار تومان است که شما می توانید با پرداخت کل این مبلغ بعد از یک ماه خودروی خود را دریافت و از رانندگی با آن لذت ببرید.

برای پیش خرید این خودرو شما 3 راه برای پرداخت خواهید داشت. در اولین مدل شما تنها 40 میلیون تومان پرداخت کرده و مابقی را هنگام صدور دعوتنامه واریز می نمایید. خودرو در آذر ماه 96 آماده تحویل خواهد بود.

در مدل دون شما ابتدا به 20 میلیون تومان نقد نیاز داشته و در مرحله دوم پرداخت که 15 مهرماه خواهد بود نیز 20 میلیون تومان دیگر واریز می نمایید.

باقی مانده هزینه خرید در هنگام صدور دعوتنامه تسویه می شود و خودرو در آذر ماه سال جاری به شما تحویل داده می شود.

اما روش سومی هم برای خرید وجود دارد و در آن شما پرداختی 4 مرحله ای را تجربه می کنید. بر این اساس شما در 3 مرحله هر بار 15 میلیون تومان پرداخت کرده و همانند سایر مدل ها در زمان صدور دعوتنامه واریز نهایی را انجام می دهید. زمان پرداخت های دوم و سوم شما 15 مهر و 15 آبلان خواهد بود و زمان تحویل خودرو نیز دی ماه 96 اعلام شده است.

فروش اقساطی:

در فروش اقساطی هیوندای i20 شما می توانید با پرداخت 50 میلیون تومان خرید خود را آغاز کرده و مابقی هزینه خرید را در اقساط 12 و 24 ماهه واریز کنید. البته باید توجه داشته باشید که رنگ پیشنهادی برای این مدل خرید تنها مشکی بوده و بعد از یک ماه از زمان ثبت نام به شما تحویل داده می شود.

 

 

 

کد خبر 79922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha