کد خبر 79924
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

پرشین خودرو: نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی و مینا وحید به توزیع مجدد رسید. نسخه VOD این فیلم در سایت فیلم‌نت موجود است.

به گزارش«پرشین خودرو»، نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی و مینا وحید به توزیع مجدد رسید. نسخه VOD این فیلم در سایت فیلم‌نت موجود است.

 فیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان که پس از اکرانی موفق در سینماهای کشور و  حضور پررنگ در جشنواره‌های داخلی و خارجی، زمستان ۹۴ برای نخستین بار توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی عرضه شده بود، روز گذشته برای دومین بار و با طراحی جدید جلد و تغییراتی دیگر، در سراسر کشور توزیع شد.

 
«دوران عاشقى» رکورد زد


بازتوزیع «دوران عاشقی» در شبکه نمایش خانگی، در شرایطی که مسائلی همچون کپی غیرمجاز در سطح گسترده و همچنین پخش آثار سینمایی ایرانی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای، به فروش تولیدات سینمای ایران در شبکه نمایش خانگی لطمه وارد می‌کند، امری نادر به شمار می‌آید که در چندسال اخیر بی‌سابقه بوده است.

«دوران عاشقی» که اکران موفقی را نیز پشت سر گذاشته بود، علی‌رغم محدودیت شدید در سالن‌های نمایشی و تبلیغات محیطی و عدم حمایت دولتی توانست به فروش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده و هفتمین فیلم پرفروش سینمای ایران در سال ۱۳۹۴ لقب گیرد. علاوه بر حضور موفق در داخل، «دوران عاشقی» تاکنون در چندین کشور جهان از جمله کانادا، امریکا، استرالیا، آلمان و انگلستان روی پرده رفته است.

«دوران عاشقی» در ده رشته اصلی سی‌‌وسومین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت جایزه بود و علاوه بر کسب دو سیمرغ بلورین از این جشنواره، توانست جوایز متعددی در جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر نیز کسب کند.

در این اثر سینمایی، بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، مینا وحید، بیتا فرهی و پرویز پورحسینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیتا وکیل پرمشغله و ماهریست که حتی در منزل هم کار می‌کند. حمید همسر او، با زنی به نام میترا زندگی پنهانی دارد. با یک اتفاق، رابطه حمید و میترا به هم می‌ریزد و تصمیم به جدایی می‌گیرند. میترا برای احقاق حقوق خود دنبال وکیل می‌گردد که بیتا را به او معرفی می‌کنند.

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 79924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha