تامین نشدن یدک کش در ایام اربعین یکی از مشکلات بود

پرشین خودرو: اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بزرگترین مشکل ما در سال گذشته یدک کش ها بود که هرکاری کردیم تامین نشدند و امسال از قبل پیگیر آن هستیم.

به گزارش  پرشین خوذرو، سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه گذشته در نشست شورای ترافیک اسان اظهار کرد: در طرح اربعین از۲۰ روز قبل شروع به کار می کنیم ولی برخی ها از خیلی قبل تر اقدام به پارک خودرو در مکان هایی می کنند که مشکلاتی هم در نتیجه آن ایجاد می شود.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما در سال گذشته یدک کش ها بود که هرکاری کردیم تامین نشدند و امسال از قبل پیگیر آن هستیم.

سرهنگ دولتشاهی در رابطه با جاده منطقه آزاد به شلمچه گفت: با توجه به اینکه جاده مذکور فقط برای تردد اختصاصی طراحی شده، فاقد علائم و استانداردهای لازم است و صرفا برای ایام اربعین می تواند مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: شورای ترافیک در شهرستان ها به کمیسیون ایمنی راه نمی پردازد و در ارتباط با جاده مطلبی عنوان نمی شود و تنها در مورد شهر بحث صورت می گیرد؛ بنابراین باید این امر مهم باید در شورای ترافیک استان به تفصیل مطرح شود.

سرهنگ دولتشاهی عنوان کرد: در حال حاضر نیز در منطقه آزاد اروند تمامی منابعی که جذب شدند در شهر هزینه کرده و در ارتباط با جاده حتی پارکینگی برای ماشین های توقیف شده، نداریم.

کد خبر 79960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha