اتوبوس گازسوز «MAZ» وارد خطوط اتوبوسرانی پایتخت می شود

پرشین خودرو: آذهایتکس از امضای قرارداد تحویل 200 دستگاه اتوبوس MAZ پایه گازسوز با شهرداری کلاشهر های تهران و تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز اتوبوس پایه گازسوز آذهایتکس که با امکانات خاص و ویژه فابل فروش خواهد بود، نمایش داده شد.
رامین ایمانی مدیر تولید این شرکت درباره خصوصیات فنی این اتوبوس شهری گفت: اتوبوس شهری با موتور مرسدس بنز و حجم موتور 7.6 ،استاندارد آلایندگی یورو6 و گیربکس ساخت زد.اف آلمان به بازار عرضه خواهد شد.
مدیر تولید آذهایتکس ظرفیت این اتوبوس را 100 نفر اعلام کرد که 24 نفر به صورت نشسته، یک ویلچر و 75 مسافر ایستاده خواهد بود و افزود: حجم مخزن این اتوبوس 1300 متر مکعب و کمترین میزان آلایندگی است که با حجم کامل کپسول توان تردد 600 کیلومتر را خواهد داشت.
وی نسخه کامل این اتوبوس را با امکانات مورد نیاز معلولان برای خطوط اتوبوسرانی شهری مناسب دانست و ادامه داد: قیمت این اتوبوس با امکانات کامل در حدود 700 میلیون تومان خواهد بود.
ایمانی زمان ورود اتوبوس های پایه گازسوز MAZ آذهایتکس را از اواخر سال 96 اعلام کرد و گفت: پس از عقد قرارداد 400 دستگاه اتوبوس با شهرداری تهران و تبریز در حال مذاکره با شهرداری مشهد، شیراز و اصفهان برای فروش این اتوبوس هستیم.
شرکت آذهایتکس که از سال 63 و با تولید قطعات تاسیس شده بود، سال 84 وارد صنعت خودروهای کار و تجاری شد و هم اکنون در قالب کشنده های 6 و 10 چرخ با کاربری های مختلف در فضای باز نمایشگاه تبریز به نمایش محصولات خود مشغول است.
آذهایتکس نماینده و شریک تجاری محصولات MAZ در ایران و عراق است.

کد خبر 79999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha