با خرید نسخه DS 3 زحمت حمل کیف پول را کم کنید!

پرشین خودرو: DS در روزهای گذشته از نسخه ویژه DS 3 با لقب جدید Connected Chic رونمایی کرد که به یکسری تجهیزات استاندارد مجهز شده و با قیمت پایه 15 هزار و 775 پوند تنها برای مشتریان انگلستانی DS عرضه خواهد شد که سیستم پرداخت آن بر روی سوئیچ اتومبیل می‌تواند حائز اهمیت باشد.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به گفته‌های بالا، شاید برایتان سوال باشد که سیستم پرداخت این خودرو چیست و چگونه کار می‌کند. در این خصوص باید گفت که شرکت خودروسازی DS برای اولین بار در میان خودروسازان فعال در جهان، از سیستم پرداخت ePay بر روی DS 3 استفاده کرده است که داخل سوئیچ آن یک تراشه پرداخت کار گذاشته شده و با نزدیک کردن آن به دستگاههای POS فروشگاه‌های مختلف، می‌توان تا سقف 30 پوند خرید انجام داد، ولی فعلا این فناوری منحصر به خودروی DS 3 Connected Chic بوده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به بیش از 500 هزار خرده فروشی سراسر کشور انگلستان، نسبت به انجام خریدهای بدون "کارت بانکی" و یا "وجه نقد" اقدام کنند که یک ایده جالب و جدید برای جلب توجه مشتریان می‌تواند باشد، هرچند از این سیستم بر روی گوشی‌های هوشمند امروزی هم مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از NTFS گوشی می‌توان با دستگاه POS فروشگاه‌ها ارتباط برقرار کرد و خریدهای خود را انجام داد، ولی متاسفانه این سیستم و اپلیکیشن مربوطه به دلیل تحریم‌های بین المللی در کشور ایرن غیرفعال بوده و غیرقابل استفاده است.
مارک بلاندل، مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی DS در کشور انگلستان عنوان کرد: در DS ما همیشه به دنبال راهکارهای مناسب و همچنین چگونی ارائه شیوه‌های فعال زندگی به مشتریان خود هستیم که در آن متصل بودن و توانایی برقراری ارتباط آسان با جهان می‌تواند راهکارهای کلیدی در موفقیت باشد.
در پایان هم لازم به ذکر است که این فناوری در ماه سپامبر برای مشتریان انگلستانی که اقدام به خرید این اتومبیل می‌کنند، به صورت یک آپشن استاندارد ارائه خواهد شد که علاوه بر آن، مشتریان می‌توانند از تجهیزات بیشتری همچون چراغ‌های جلو تمام LED، رینگ‌های 17 اینچی جدید و یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به اپل کارپلی و Mirror Link بهره‌مند شوند.
برند دی.اس در ایران با نمایندگی شرکت آرین موتور تابان در دسترس مشتریان ایرانی است.دی.اس به عنوان برند لوکس پژو در سراسر دنیای شناخته می شود.

کد خبر 80002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha