کد خبر 80022
۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
ساخت مجدد لندکروزر کلاسیک در آمریکا

پرشین خودرو: یک شرکت آمریکایی اقدام به ساخته نمونه‌ای خاص از تویوتا لندکروزر کلاسیک کرده است که مورد توجه علاقه‌مندان آفرود و تویوتا قرار گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، اگر شما از دوستداران خودرو‌های نوستالژیک باشی،د حتما تویوتا لندکروزر قدیمی را در گوشه‌ی ذهن خود دارید. اکنون شرکت FJ شعبه‌ی میامی فلوریدا، قصد دارد حرکت جالبی انجام دهد و این یعنی معرفی نسخه‌ای از لندکروزر قدیمی با کمی اسب بخار بیشتر و چند آپشن مدرن‌تر.

قصد کمپانی FJ از بازسازی چنین خودرویی، ایجاد نوعی تعادل بین مدل کلاسیک و مدرن از نسخه‌ی تویوتا FJ40 است که بین سال‌های ۱۹۷۶ تا سال ۱۹۸۳ تولید می‌شد.

تویوتا لندکروزر

برای شروع، شرکت FJ پیشرانه 1FZ را با ۲۱۰ اسب بخار قدرت، سیستم سوخت پاشی الکترونیکی و گیربکس 5 سرعته دستی در نظر گرفته است. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به ترمز‌های دیسکی ارتقاءیافته، سیستم تهویه مطبوع و فنربندی Emu اشاره کرد. طراحی خارجی خودرو تقریبا همان طراحی مدل دهه‌ی هشتاد است که شامل چراغ‌های راهنما، جلوپنجره‌ی قدیمی، سپر‌ها، آینه‌ها و نام و نشان لندکروزر هستند.

حال به طراحی داخلی خودرو می‌رسیم، جایی که با طراحی داخلی به‌نوعی مرمت‌شده روبه‌رو هستیم. صندلی‌های اسپرت، رادیو با صفحه نمایش دیجیتال و نشان‌دهنده‌های پشت آمپر و فرمان با همان طراحی قدیمی هستند و آپشن‌های جدید عبارتند از دوربین دید عقب، صندلی‌های مجهز به گرم‌کن، چراغ‌های LED و سیستم صوتی باکیفیت‌.

تویوتا لندکروزر

برای خرید این خودرو ابتدا باید از میان دو نسخه‌ی موجود در نسخه‌های FJ40 و FJ43 یکی را انتخاب کنید که با دو نوع فاصله‌ی محوری قابل انتخاب‌اند؛ سپس می‌توانید با انتخاب آپشن‌های مورد نظر خودتان، خودرویی را که در ذهن دارید، بسازید.

همچنین برای انتخاب رنگ، ۱۸ رنگ کارخانه‌ای تدارک دیده شده است که از سفید مات تا آبی ونیزی قابل انتخاب هستند. چند نمونه که به‌تازگی ساخته شده‌اند، شامل مدل FJ43 سال‌های ۱۹۷۳، ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ هستند.

 

زومیت

کد خبر 80022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha