کد خبر 80024
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰
سیگنچر 1200؛ اتوبوس شخصی فوق لوکس

پرشین خودرو: با موتورهوم جدید شرکت وریوموبیل، مدل سیگنچر 1200، منزل، گاراژ و یک هتل متحرک داشته باشید.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین موتورهوم‌ها (Motorhome) و اتوبوس‌های مسافرتی معرفی‌شده در نمایشگاه تجهیزات مسافرتی دوسلدورف ۲۰۱۷، محصول شرکت آلمانی وریوموبیل با کد Signature 1200 بود. این اتوبوس مسافرتی به پیشرانه‌ی ۵۲۳ اسب بخاری مرسدس مجهز شده و قادر است یک خودروی اسپرت، مثل مرسدس SL، پورشه 911 یا مینی کوپر را با خود حمل کند. در واقع می‌توان این اتوبوس را پارک کرد و با یک خودروی سریع‌تر، به کارهای جانبی در سفر پرداخت.

Variomobil Signature 1200

شرکت وریوموبیل (Variomobil) متخصص طراحی و شخصی‌سازی موتورهوم‌ها با اندازه‌های مختلف است. جدیدترین محصول این شرکت، سیگنچر 1200، به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربو دیزل با قدرت ۵۲۳ اسب بخار، ۳ محور به طول ۱۲ متر و ۶ چرخ مجهز خواهد بود. همچنین سیستم‌هایی مانند محور تریلر فرمان‌پذیر، هشدار انحراف از مسیر، ترمز فعال و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه در این اتوبوس مسافرتی لوکس، در دسترس هستند.

ولی جذاب‌ترین بخش سیگنچر 1200، درب عقب هیدرولیک آن است که حکم یک گاراژ دارد. وریوموبیل برای فضای گاراژ ۳ اندازه مختلف در نظر گرفته است؛ سایز پایه که یک دستگاه خودروی کوچک شهری (مثل دوو ماتیز) را جای می‌دهد تا اندازه XXL که یک دستگاه پورشه 911 یا مرسدس‌بنز SL در آن قرار می‌گیرد.

Variomobil Signature 1200

فضای داخلی لوکس سیگنچر 1200 با فایبرگلاس عایق شده است و به سلیقه مشتری طراحی خواهد شد. از تجهیزات داخلی می‌توان به اجاق‌گاز لمسی، یخچال 190-L، ماشین ظرف‌شویی، سرویس بهداشتی و حمام، تلویزیون LED به همراه ماهواره، سیستم صوتی Bose، ماشین لباسشویی و خشک‌کن، مبلمان چرمی، روکش‌ از جنس چوب و سیستم روشنایی کنترلی هوشمند اشاره کرد.

با استفاده از تخت‌خواب‌های تاشو که در بالای کابین راننده قرار دارند، فضای خواب ۴ تا ۶ نفر تعبیه شده است. فضای داخلی از جلو به ترتیب شامل کابین راننده، هال و پذیرایی، آشپزخانه و غذاخوری، حمام و اتاق خواب است. کابین راننده با استفاده از یک در کشویی پنوماتیک از هال و پذیرایی جدا شده که امکان سفارش درهای کشویی بیشتر، برای جداسازی قسمت‌های مختلف کابین نیز وجود دارد.

تجهیزات استاندارد داخلی شامل سیستم برق با ۲ باتری ۱۷۰ آمپرساعتی و حداکثر ظرفیت ۴۲۰ وات با استفاده از پنل‌های خورشیدی، ژنراتور دیزلی یا پیل سوختی، مخزن آب با ظرفیت ۵۰۰ لیتر، آب‌گرم‌کن گازی و سیستم تهویه است. سیستم‌های گرمایشی کف و آب‌گرم‌کن دیزلی به‌عنوان آپشن در دسترس هستند.

سیگنچر 1200 با قیمت پایه ۹۲۲ هزار دلار عرضه می‌شود اما با وجود آپشن‌های فراوان این قیمت بسیار بالاتر خواهد رفت. مدلی که تصاویر آن را مشاهده می‌کنید، قیمتی معادل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار دارد.

 

زومیت

کد خبر 80024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha