کد خبر 80026
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کانسپت Proceed «کیا» معرفی شد

پرشین خودرو: شرکت کیا پیش از نمایشگاه فرانکفورت 2017 از کانسپت جدید خود به نام Proceed رونمایی کرد. کوپه پنج درب اسپرت شرکت کره‌ای که شباهتی به مدل شوتینگ بریک دارد.

به گزارش پرشین خودرو، طراحی Proceed توسط شعبه اروپا کیا صورت گرفته و رینگ های بزرگ 20 اینچی در کنار گل گیرهای پهن و برجسته جذابیت ظاهری را دوچندان کرد. طراحی Proceed به زیبایی انجام گرفته و شباهتی به محصولات اخیرا این شرکت دارد. این کانسپت جدید به رنگ قرمز کرومی بوده و در مشخصات یک مدل GT توسعه پیدا کرده است.
طراحی جلو آن شبیه به استینگر بوده و هواکش های بزرگ در جلو ساختار آیرودینامیکی بزرگی را فراهم می آورد. برخی حاشیه های این خودرو از فیبرکربن بوده که نماد مدل اسپرت آن است.
هنگامی که راننده به خودرو نزدیک می شود چراغ های خوش آمدگویی روشن شده و درب ها به شکل پنهای طراحی شدند. عدم وجود ستون B و جایگزینی یک سقف پانورامیک زیبایی آن را دوچندان کرده است. این سقف طراحی مدرنی به Proceed بخشیده است و آن را قابل توجه نمود.
امیدواریم کیا نسخه تولیدی pro_cee’d را معرفی کند و احتمالا به نسخه کانسپت وفادار خواهد بود. Proceed یک مدل واگنی پنج نفره یا هفت نفره خواهد بود و رقبا سرسختی برای آن در نظر گرفته شد. انتظار داریم یک مدل اسپرت با پیشرانه قدرتمند باشد که نظر دوستداران سرعت را به خود جلب می کند. کیا احتمالا یک نسخه GT را توسعه می دهد و طراحی تهاجمی و مخوفی برای آن تدارک خواهد دید.
جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا کره ای ها بزودی از نسخه تولیدی این کانسپت رونمایی کند. Proceed در نمایشگاه فرانکفورت 2017 به نمایش گذاشته می شود. به هر حال کسب اطلاعات کافی باید تا نمایشگاه فرانکفورت منتظر ماند که اطلاعات جامعی ارائه می شود.

کد خبر 80026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha