کد خبر 80124
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
استون مارتین ونکوئش 2019 شکار عکاسان شد

پرشین خودرو: شرکت استون مارتین اخیرا ونکوئش جدیدی را معرفی و عرضه داشت. خودرویی که ستایش برانگیز بوده و از طراحی مجذوب کننده بهره می برد. حال به نظر می رسد خودروساز در حالی توسعه مدل 2019 این اتومبیل لوکس است و به تازگی نسخه اولیه آن در خیابان ها به شکل جاسوسی رویت شد.

به گزارش پرشین خودرو، استون مارتین می خواهد در اواخر سال آینده یا اوایل 2019 این اتومبیل سوپرGT را معرفی و عرضه دارد. اگرچه نسخه اولیه شباهتی به DB11 داشته و رینگ های 20 اینچی DB11 نیز روی آن قرار گرفته است اما باید آن را مدل دیگری دانست.
استون برای توسعه DB11 از ساختار ونتیج بهره گرفته از این رو انتظار داریم برای ونکوئیش جدید نیز به استفاده از DB11 بپردازد. در طراحی دو مدل DB11 و ونکوئیش جدید استون وجه اشتراک های بسیاری به کار گرفته زیرا طرح DB11 را موفقیت آمیز و جذاب می داند.
پیشرانه احتمالا از همان 5.2 لیتری توربوشارژ 12 سیلندر 600 اسب بخاری DB11 خواهد بود که در صورت جای گرفتن پیشرانه روی ونکوئیش جدید باید انتظار عملکرد بالایی را داشت. این مدل رقیبی برای فراری 812 سوپرفست، مرسدس AMG S65 کوپه و بنتلی Continental GT Speed خواهد بود.
Andy Palmer مدیرعامل استون مارتین پیشتر به فناوری هیبریدی ونکوئیش اذعان داشته و حتی برخی فناوری های پیشرانه هایپرکار آینده Valkyrie در این مدل به کار گرفته می شود. فراتر از ونکوئیش، خودروساز بریتانیایی چندین مدل دیگر در صف داشته که باید به یک شاسی بلند، سوپرکار، سدان و برخی دیگر اشاره کرد که در دهه بعدی از راه خواهند رسید.
اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا خودروساز بریتانیایی از برنامه های آینده خود رونمایی کند و مشخص سازد چه مدل‌هایی را در برنامه راه خود قرار داده که بزودی از راه خواهند رسید.

کد خبر 80124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha