تصویری از پیش‌نمایش فولکس‌ واگن I.D.Crozz

پرشین خودرو: فولکس‌واگن در آستانه‌ی نمایشگاه خودروی فرانکفورت، از ویرایش جدید کراس‌اوور مفهومی I.D. Crozz، سه تیزر جدید منتشر کرد.

به گزارش پرشین خودرو، نسخه‌ی اولیه‌ی کراس‌اوور مفهومی و تمام برقی فولکس به‌عنوان عضو جدیدی از خانواده خودروهای برقی I.D.، در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد. در حال حاضر، مدل I.D. Buzz (نسل جدید و برقی از ون افسانه‌ای فولکس‌واگن) و هاچ‌بک کامپکت برقیِ .Concept I.D (با توانایی حرکت تا مسافت ۳۹۰ تا ۶۰۰ کیلومتر با یک‌بار شارژ) نیز عضوی از خانواده I.D. هستند.

I.D. Crozz

نسخه‌ی جدید I.D. Crozz، از طرح دورنگ در فضای داخلی، ستون‌های سفیدرنگ و رنگ قرمز در بدنه بهره می‌برد. ظاهر کلی هنوز هم به‌مانند یک سدان با ارتفاع زیاد است؛ چراغ‌های LED عقب، توسط یک نوار طولی به هم متصل شده‌اند. در ویدئوی سوم که بر سقف خودرو تمرکز کرده است، پنل‌های خورشیدی جلب توجه می‌کنند. البته در چهارگوشه سقف واحد‌های لیدار را می‌بینیم که وجود قابلیت‌های خودران را در I.D. Crozz تأیید می‌کنند.

احتمالاً این ویرایش جدید، از همان پیشرانه‌ی برقی نسخه‌ی اولیه با قدرت ۳۰۲ اسب بخار و توانایی طی کردن ۵۰۰ کیلومتر مسافت با یک‌بار شارژ استفاده می‌کند. نسخه‌ی نهایی I.D. Crozz اولین مدل تولیدی از خانواده‌ی I.D. فولکس‌واگن خواهد بود که در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

 

زومیت

کد خبر 80127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha