60ایده نوین خودرویی به فولکس واگن ارائه شد+جزئیات

پرشین خودرو: مراسم سالیانه شبی با استارتاپ‌ها در کشور آلمان برگزار شد؛ این رخداد بزرگ با هدف بررسی ایده‌های نوین جوانان در حوزه های محرکه، انرژی، بهره وری و تکنولوژی همه ساله برگزار می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، این رخداد بزرگ از جذابیت‌های خاصی برای جوانان و همچنین شرکت های تجاری – تولیدی برخوردار است.
در این مراسم بیش از ۶۰ ایده‌نوین در زمینه‌های انرژی، تکنولوژی و بهره‌وری مرتبط با خودرو و وسیله نقلیه معرفی شد. فولکس واگن بعنوان یکی از حامیان اصلی راه‌اندازی این رویداد مهم در آلمان همه ساله در راستای استفاده از دستاوردهای علمی و کاربردی شرکت های جوان از طرح های ارائه شده حمایت می کند. این مشارکت در راستای بکارگیری ایده‌های نوآورانه و تبدیل آنها به پروژه‌های عملی است که در نهایت توسعه بازار محصولات فولکس را به همراه خواهد داشت.
یکی از مدیران شرکت فولکس واگن در خصوص انگیزه مشارکت در رویداد سالیانه استارت آپ ها اظهار داشت: فولکس واگن با ایجاد مرکزی به منظور حمایت از ایده‌های نوین یک بازی برد - برد را ایجاد کرده است، از یک سو از نظرات و دیدگاه های فعالان بهره جویی می‌کند و در راستای حل مشکلات صنعت آنان را به چالش می‌کشد و از سوی دیگر بعنوان یک سکوی پرتاپ برای ایده‌های کاربردی عمل می‌کند.
در رویداد سالیانه استارتاپ‌ها گروه‌های مختلفی از برندهای فولکس واگن حاضر شدند و شرکت‌هایی که صاحب ایده‌های نوین بودند را به چالش کشیدند.
امسال فولکس واگن با شعار «حمایت پایدار برای تجاری‌سازی و راه‌اندازی ایده‌های بکر» در این مراسم که در شهر برلین برگزار شد، شرکت کرد.

کد خبر 80168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha