کد خبر 80186
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
پلمپ 30 واحد صنفی خرید و فروش لوازم سرقتی خودرو

پرشین خودرو: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پلمپ 30 مغازه لوازم خودرو که اقدام به خرید و فروش وسایل سرقتی خودرو کرده اند خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو،  سردار محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه طرح برخورد با مالخران که از سه روز پیش آغاز شده است بیش از هزار واحد صنفی مورد کنترل و شناسایی قرار گرفت که از این تعداد 30 واحد به علت مشخص شدن خرید و فروش لوازم سرقتی خودرو پلمپ و مالخران آن دستگیر شدند.
وی افزود: حدود 70 واحد صنفی نیز تخلفاتی داشتند مانند اینکه اموال خود را ثبت نکرده اند. این 70 واحد صنفی نیز درحال حاضر اخطار پلمپ گرفتند و چنانچه تخلف آنها قطعی شود اموال سرقی خریداری شده در محل توقیف خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در این عملیات بیش از هزار حلقه انواع لاستیک خودرو که بیشتر خودروهای مدل بالا بوده است، بیش از 200 دستگاه کامپیوتر خودرو، بیش از یکصد رادیوضبط و 50 دستگاه لپ تاپ کشف و ضبط شده است.
سردار محمدیان افزود: عملیات برخورد با مالخران و سارقان خودرو به صورت مستمر در تهران ادامه دارد و درحال حاضر نیز همکاران من مشغول نظارت و شناسایی در این زمینه هستند.
وی با اشاره به اینکه میزان خرید و فروش لوازم سرقتی خودرو از 54 درصد به 38 درصد کاهش یافته است، گفت: امروز محیط خرید و فروش اموال سرقتی در پایتخت ناامن شده است و این روند کاهشی با ادامه طرح برخورد با مالخران همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: طی 24 ساعت گذشته 74 نفر از متهمان جرایم مختلف شامل سارقان خودرو و لوازم خودرو و تعدادی کیف قاپ شناسایی و دستگیر شدند.
سردار محمدیان گفت: در یکی از کارگاه هایی که 5 نفر از سارقان مشغول اجرای تغییر اصالت خودرو بودند دستگیر شدند و پنج خودروی سرقتی و مقادیر زیادی از قطعات و لوازم خودرو نیز از این کارگاه کشف و ضبط شد.
وی در رابطه با لوازم سرقتی کشف شده افزود: بلافاصله کار شناسایی مالباختگان آغاز می شود و به دستور قضایی اموال سرقتی تا اواخر همین هفته به مالباختگان تحویل خواهد شد.

کد خبر 80186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha