کد خبر 80209
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۱
پلت فرم برقی «ویلیامز» در راه است

پرشین خودرو: تیم ویلیامز قصد دارد از تجربیات خود در فناوری‌های خودروهای فرمول یک، در ساخت خودروی برقی استفاده کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت مهندسی فناوری‌های پیشرفته‌ی ویلیامز که در زمینه‌ی مسابقات فرمول یک فعالیت می‌کند، از برنامه‌های خود برای هرچه سبک‌تر، امن‌تر و در کل کارآمدتر کردن این خودرو‌ها پرده برداشت.
ویژگی مدل‌های کانسپت و مفهومی در این است که ایده‌های نوآورانه در آن‌ها پررنگ می‌شوند. محصول مفهومی ویلیامز هم شامل طراحی پک باطری جدید، سیستم خنک‌کننده و ساختار کم‌وزن‌تر است. تمام این ویژگی‌ها روی یک پلتفرم سوار شده‌اند و در نتیجه قابل اجرا برای هر وسیله‌ای با هر سایز و ابعادی هستند.
مطلبی که شرکت ویلیامز دوست دارد به‌عنوان برتری این نسخه یاد کند، ساختن سیستم تعلیق از جنس فیبر تقویت‌شده است که روی پلتفرم EV پیاده شده‌ است و این موضوع به معنی کاهش وزن ۴۰ درصدی نسبت به نسخه‌های مرسوم آلومینیومی است.
این خودروی مفهومی توسط متخصصان آیرودینامیک توسعه یافته و همراه با سیستم‌های الکتریکی و ساختار فوق سبک و یکپارچه است که به سازندگان خودرو‌های الکتریکی نشان می‌دهد چگونه می‌توان خودروی الکتریکی بهتری ساخت.
پاول مک نامارا، مدیر فنی شرکت ویلیامز، می‌گوید:
ارتقاء عملکرد فنی خودرو‌ها همیشه هدف اصلی شرکت ویلیامز بوده است. تفکر و اندیشه‌ی ما همیشه در بر این بوده که خودروهایی با پلتفرم یکپارچه‌، شاسی و باطری سبک‌تر و دارای ویژگی‌های رقابتی بیشتری نسبت به رقبا در نسل بعدی خودرو‌های الکتریکی داشته باشیم. با جذاب کردن پلتفرم‌هایی همچون EV برای مصرف‌کنندگان، می‌توانیم به موفقیت و فروش بیشتر این خودروها کمک کنیم و از منافعی که برای ما به ارمغان می‌آورند، همچون هوای پاک، بهره ببریم.

زومیت

کد خبر 80209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha