تحقیقات از راننده اتوبوس حادثه جاجرود

پرشین خودرو: سرهنگ نادر رحمانی ضمن تشریح وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور بااشاره به تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با 39 سرنشین در جاده قدیم جاجرود گفت: راننده این حادثه زنده است و تحقیقات از وی برای مشخص شدن علت دقیق حادثه در حال انجام است.

به گزارش پرشین خودرو ، سرهنگ نادر رحمانی  دراین باره گفت: بامداد امروز در اتوبان پردیس نرسیده به جاجرود -کیلومتر 5 محور تهران - آبعلی- یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل 39 مسافر با احتساب راننده و کمک راننده آن، که از کرج به سمت ساری در حرکت بود، از دره ای به ارتفاع تقریبی 200 متر، سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه 11 کشته و 28 مصدوم برجای گذاشته است، گفت: بررسی‌ها برای برآورد دقیق حادثه در حال انجام است و با توجه به اینکه راننده اتوبوس زنده است، تحقیقات پلیس از وی برای مشخص شدن علت اصلی حادثه در حال انجام است.

به گفته سرهنگ رحمانی، محور جاده قدیم جاجرود که این حادثه در آن رخ داد در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران وجود دارد و سایر محورهای مواصلاتی مشکل خاصی ندارند.

وی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در محدوده ولی‌آباد، محور کرج-چالوس مه‌گرفتگی همراه با کاهش دیده می‌شود. همچنین در محورهای انزلی-فومن و رشت-قزوین در استان گیلان، رامسر در استان مازندران و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

کد خبر 80221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha